Ilman muuta sopimuspurku pitää mennä läpi, että heilahtaa tuollaisessa tapauksessa. Sinänsä kuulostaa oudolta että asiakas ei ole lähtenyt kuluttaja-asiamiehen kautta eteenpäin. Itse olisin myös sen verran peruna että laittaisin kyllä tosiaan maahantuojalle ja valmistajalle palautteen tuosta huollosta, jota oli näemmä ehdotettukin.
En ole kyllä kuullut käytännössä mitään positiivista tuosta SFC-huollosta. Itse asiassa tuo taitaa olla paikka, jossa joskus kivi ja miekka puhelimen näyttö piti korjata. Tuli takaisin ja itse näyttö toimi, mutta kosketuspaneelia ei oltu testattu lainkaan ja se ei rekisteröinyt mitään. Noh kapula taas huoltoon ja tullessa näyttöpaneeli toimi, mutta ensimmäistä puhelua vastaanottaessa vasta huomasin, että mitä ihmettä. Kappas kappas, nyt ei toiminut fyysiset vastausnäppäimet ollenkaan. Tuossa vaiheessa loppui huumorintaju ja pyysin paikallisessa liikkeessä, josta puhelin lähetettiin huoltoon, että saanko vähän kirjoitella palautetta lähetteeseen. Annoin aika kovasti kritiikkiä heidän ammattitaidostaan ja laitetestauksista "korjauksen" jälkeen. Viesti ilmeisesti meni perille kun tuon jälkeen sain ihan oikeasti toimivan puhelimen takaisin. Olen lähes varma että huoltopaikkana oli juuri tuo paikka.