Kirjoittaja Aihe: [RATKAISTU] Normaali sammutusvalikko rikki..  (Luettu 2435 kertaa)

Lauriv

• Käyttäjä
    • Profiili
[RATKAISTU] Normaali sammutusvalikko rikki..
« : 04.06.14 - klo:17.25 »
Asensin eilen Cairo-Dockin, mutta sen asennuksen jälkeen oikeassa yläkulmassa oleva tavallinen sammutusvalikko ei ole toiminut. Mitään ei siis tapahdu, kun painaa kohtaa "Sammuta.."
« Viimeksi muokattu: 19.06.14 - klo:14.04 kirjoittanut Lauriv »

matsukan

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Normaali sammutusvalikko rikki..
« Vastaus #1 : 11.06.14 - klo:14.45 »

Asenna alabaariin logout plugari
Pohjois-pohjanmaa
-- motto:  backupin tarve huomataan aina liian myöhään

Lauriv

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.14 - klo:20.35 »
^ Itse asiassa olen kiertänyt ongelmaa toistaiseksi juuri tuolla keinolla, tuolta Cairo-dockin kautta sammutuskin toimii ;)

Lauriv

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 19.06.14 - klo:14.04 »
Cairo-dockin poisto ratkaisi tämän ongelman, mutta sen jälkeen ilmeni lisää ongelmia (jippii..)

Nyt nimittäin tuossa oiekan yläkulman valikossa olevat "Tietoja laitteesta" ja "Järjestelmäasetusket"-kohdat eivät toimi. Eikä minulla ole Järjestelmäasetusket-kohtaa käynnistimessäkään, joten mitenkäs nyt pääsen niihin asetuksiin käsiksi?

(Ubuntu 14.04)

nm

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 19.06.14 - klo:15.03 »
Nyt nimittäin tuossa oiekan yläkulman valikossa olevat "Tietoja laitteesta" ja "Järjestelmäasetusket"-kohdat eivät toimi. Eikä minulla ole Järjestelmäasetusket-kohtaa käynnistimessäkään, joten mitenkäs nyt pääsen niihin asetuksiin käsiksi?

Etsi Dashista hakusanalla järjestelmäasetukset. Tai käynnistä gnome-control-center vaikka päätteen kautta. Päätteen saa auki näppäinyhdistelmällä Ctrl+Alt+T

Lauriv

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: [RATKAISTU] Normaali sammutusvalikko rikki..
« Vastaus #5 : 20.06.14 - klo:12.09 »
Oho, olin jotenkin onnistunut poistamaan paketin unity-control-center lisäkkeineen O.o  Sain nuo kuitenkin takaisin ja nyt pelittää (: