siis jos käynnistät sen jollain scriptillä tai vastaavalla niin voit laittaa sen käynnistyviin ohjelmiin.
järjestelmä -> asetukset -> istunnot ja tuolta käynnistyvät ohjelmat välilehti.
mutta tämä nyt on ehkä huono tapa mutta hoitaa homman.
joku viisaampi osaa varmaan neuvoa miten se saadaan käynnistymään koneen mukana oikeaoppisesti.
