Tuollainen laite olisi kyseessä. Tehtaan jäljiltä on Windows XP pro, sata prosenttisesti on tehtaan jäljiltä, kun omistaja on ihan yhtä tumpelo tietokoneiden kanssa kuin allekirjoittanutkin.
Olen saanut ylipuhuttua, että käyttöjärjestelmä ei ole enää turvallinen käyttää ja kannattaisi vaihtaa muuhun. Kone on niin vanha ettei kaiketi ole järkevää uhrata enää uuteen Windows järjestelmään
Olenkin ehdottanut, että otetaan härkää sarvista ja asennetaan Ubuntu. Kysynkin mitähän kahden tosi nörtin pitäisi ottaa huomioon ja onko kyseiseen laitteeseen edes mahdollista Linux jakelua asentaa? Minulla on tehtynä 32 bittinen jakelu.
Nämä asiat löydettiin tuolta tietokoneen taulukosta
Intel Pentium (R) 4 2,8 GHz
Muisti vilahtaa aika äkkiä näkyviltä, mutta ilmeisesti DDR2 512, joka väylässä on kampa.
Erillistä näyttöohjain korttia ei ole, näytön johto on kiinni ylempänä siinä missä muutkin johdot, liitin on väriltään sininen.
Kovalevy on 160GB
Normaali näppäimistö ja hiiri
Tikulle minä olen onnistunut saamaan valokuvia ja tiedostoja, olen siis oppinut edes jotain
Nyt pitäisi papparaisten päästä eteenpäin. Meillä on aukaisu valmiina CD- asemalle, lukee levyn kyllä.
Annetaanko palaa ja katsotaan mistä savu lentää