Kirjoittaja Aihe: Rekisteröinnissä ongelma ?  (Luettu 10817 kertaa)

Peru

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Rekisteröinnissä ongelma ?
« : 25.04.14 - klo:08.56 »

Mä olen yrittänyt tänne jo monta viikkoa kun en ole saanut aktivointi vieastiä ja nyt tuli sitten huomautus kun  en ole aktivoitunut vaikka olen rekisteröitynyt, ihme hommaa.
Yritin antaa palautettakin asiasta mutta meili aina palautu takaisin  ei löytynyt vastaanottajaa??? :( :(


Siivottu turhat roskat pois -Storck
Otsikko muutettu -Storck
« Viimeksi muokattu: 25.04.14 - klo:15.41 kirjoittanut Storck »

Storck

  • Vieras
Vs: Piip! [RATKAISTU]
« Vastaus #1 : 25.04.14 - klo:10.00 »
Ei kuulu Testaus-osioon tällaiset jutut.

Tutkin kun pääsen kotikoneelle.

Storck

  • Vieras
Vs: Piip! [RATKAISTU]
« Vastaus #2 : 25.04.14 - klo:15.40 »
Tein juuri itselleni tunnuksen, hyväksyin sen moderaattorina ja saapui kaksi S-postia.
Toisessa kerrottiin että rekisteröinti onnistui ja toisessa oli linkki mistä kirjauduin sisään - ei ongelmia.


Oletko varma ettei toinen posti ole jäänyt lukematta.


Meili palautuu takaisin? Mihin osoitteeseen sellaisen laitoit?

Nyt tuli huomautus koska listassa on jo turhan paljon sellaisia jotka ei ole tuota sähköpostin linkkiä klikanneet ja varmistaneet tänne kirjautumista. Niitä pidetään jonkin aikaa jonossa ja sitten tunnukset poistetaan.



Onko muilla ollut asian kanssa ongelmia?

Peru

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Piip! [RATKAISTU]
« Vastaus #3 : 25.04.14 - klo:20.03 »
Kyllä sain viesti että tervetuloa keskustelufoorumille ja siinä kerrottiin että vahvistus viesti tulee myöhemmin josta pääsee sitten vahvistamaan osallistumiseni.
Meni yli kaksi viikkoa ei mitään ja sitten yritin rekisteröityä uudellen taas tyrmäys että olen jo siellä kuitenkaan kt ja ss ei päästänyt sisään jolloin sitten pyysivät uudellen vahvistamaan ja lähettivät sitten sellaisen viesti jossa oli myös se linkki jossa voi vahvistaa emailin.
No nyt olen täällä ja apua heti saanut kiitos siitä .
Pitää pienen eläkkeen saajana miettiä miten tuon tietsikka ongelman ratkaisisin.
 

Korjattu lainaukset -Storck
« Viimeksi muokattu: 25.04.14 - klo:20.15 kirjoittanut Storck »

Storck

  • Vieras
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #4 : 25.04.14 - klo:20.23 »
Yllä oleva ei kyllä voi pitää paikkaansa koska sellaista viestiä ei tule. Mistään ei tule sellaista viestiä että "tulee myöhemmin".

Toisekseen olen itse viime aikoina 99,99% tehnyt kaikki rekisteröintiin liittyvät liittyvät asiat joten tiedän varmuudella ettei tuo ole mahdollista.

Lainaus
kuitenkaan kt ja ss ei päästänyt sisään
En ymmärrä tuosta mitään, kerro lisää.

Sinun IP:stä ei ole muita nimimerkkejä eikä pienen hakemisen jälkeen yrityksiäkään joten annan tämän asian olla tässä jos muut ei kerro vastaavista ongelmista.


Karvameduusa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #5 : 25.04.14 - klo:21.57 »
Nuo tunnuksen aktivointi sähköposti voivat ohjautua roskaposti suodattimeenkin. Hyvin yleinen gmail:ssa ja vastaavissa ilmaisissa sähköpostipalveluissa. Kannattaa katsoa roskaposti kansiota, jos se olisi siellä.

Storck

  • Vieras
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #6 : 25.04.14 - klo:22.18 »
Kannattaa katsoa roskaposti kansiota, jos se olisi siellä.

Idea hyvä, tosin sittenhän siellä olisi kaikki samasta paikasta tulleet. 

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #7 : 25.04.14 - klo:22.56 »
Lainaus
kuitenkaan kt ja ss ei päästänyt sisään
En ymmärrä tuosta mitään, kerro lisää.
Käyttäjätunnus ja salasana lyhennetyssä muodossa.

kuutio

  • Vieras
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #8 : 26.04.14 - klo:07.26 »
Kannattaa katsoa roskaposti kansiota, jos se olisi siellä.

Idea hyvä, tosin sittenhän siellä olisi kaikki samasta paikasta tulleet. 
Ei mitenkään välttämättä. Roskapostia tunnistetaan muillakin perusteilla kuin vain lähettäjäosoitteella.

AimoE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2707
    • Profiili
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #9 : 26.04.14 - klo:13.54 »
Silloin kun itse yritin palstalla joitakin viikkoja sitten, sain sähköpostissa vietsin jossa luki mm. että "Ennen kuin voit kirjautua ja ryhtyä käyttämään keskustelualuettamme, hakemuksesi pitää käsitellä ja hyväksyä. Kun tämä on tapahtunut, saat uuden sähköpostin tähän samaan osoitteeseen." Tämän jälkeen en saanut luvattua uutta sähköpostia, ja jäin ihmettelemään miksi. Lopulta kun yritin uudelleen, ja jo eka viesti oli erilainen, siinä sanottiin heti että on hyväksytty ja pian tuli toinen viesti jonka avulla pääsi kirjautumaan sisään. Mikään näistä viesteistä ei ole mennyt roskapostiin.

Storck

  • Vieras
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #10 : 26.04.14 - klo:13.58 »
Mikä oli viive tuosta luvatusta postista ja siitä kun teit jutun uudestaan?


gedit. nyt on aavistuksen eri asiasta kyse, sinulla on gmail joten et suoraan päässytkään kirjautumaan vaan moderaattoreiden avustuksella ja minulle vastasit s-postissa: "Kappas, tämä viesti oli  jäänyt huomaamatta...."

Eli ei ilmeisesti ongelmia tässäkään tapauksessa.  ;)
« Viimeksi muokattu: 26.04.14 - klo:14.02 kirjoittanut Storck »

kx

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #11 : 26.04.14 - klo:15.41 »
Itse rekisteröidyin 21 tammikuuta klo 11 ja 3,5 tuntia myöhemmin sain toisen sähköpostin, josta linkin avulla pääsin etenemään keskusteluun.

Usein esim hotmail-osoitteeseen lähetettynä tulee sama viesti 3...4 päivää myöhemmin kuin esim inet-osoitteeseen. Sähköpostilla on näköjään merkitystä nopeudessa. Myös lähteviin hotmail-osoitteisiin on viime aikoina tullut itselleni usein  pakit. Taitaa NSA:n systeemit hidastuttaa... :o

Minusta tämä foorumi pelaa hyvin.
HP Pro Intel i5-3470 core 4  3,2,Hz RAM 8 Gb+Kingston 240Gt SSD+ nVidia Gt730+Ubuntu 22.04 lts + W10Pro64-bit ja Samsung ML-2165 sekä CanoScan Lide300

AimoE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2707
    • Profiili
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #12 : 26.04.14 - klo:16.17 »
Minulla on tallella kaikki viestit paitsi yksi tupla jonka poistin joten voin tarkistaa päiväykset:

Ensimmäinen yritys jonka ajattelin tapahtuneen "joitakin viikkoja sitten" olikin 2.10.2013. Silloin sain vastauksen joka sisälsi tuon "Ennen kuin voit kirjautua ja ryhtyä käyttämään keskustelualuettamme, hakemuksesi pitää käsitellä ja hyväksyä. Kun tämä on tapahtunut, saat uuden sähköpostin tähän samaan osoitteeseen."

Koska en saanut luvattua toista viestiä, en päässyt kirjautumaan. Ajattelin naivisti että hylkäys johtui siitä että yritin kirjautumista Windows-koneelta. Ubuntu-koneelta en pystynyt koska en löytänyt @näppäintä mistään.

Kun tässä kuussa asensin 14,04:n sain siinä yhteydessä näppäimistön kuolleetkin merkit toimimaan. Sen jälkeen yritin uudelleen. Ensin yritin gmail-osoitteella, ja koska yrityksestä aiheutui selvä virheilmoitus, kokeilin toista mail-osoitetta. Tällä toisella osoitteella sain kaksi vastausviestiä, molemmat 17.4.2014.

Ensimmäienn vastaus sisälsi tekstin: "Ennen kuin voit kirjautua ja ryhtyä käyttämään keskustelualuettamme, hakemuksesi pitää käsitellä ja hyväksyä. Kun tämä on tapahtunut, saat uuden sähköpostin tähän samaan osoitteeseen."

Toinen viesti sisälsi tekstin: "Ylläpitäjä on hyväksynyt tunnuksesi Ubuntu Suomen keskustelualueet , mutta se on vielä aktivoitava ennenkuin voit aloittaa viestien kirjoittamisen. Ole hyvä ja klikkaa alla olevaa linkkiä aktivoidaksesi jäsenyytesi:"

Onnistunut sisään kirjautuminen vaati siis että sain ylläpitäjältä kaksi eri viestiä.

Storck

  • Vieras
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #13 : 26.04.14 - klo:16.29 »
Ei tuo kyllä ihan noin mennyt mutta antaa asian olla, pääasia että pystyt kirjoittelemaan.  8)

AimoE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2707
    • Profiili
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #14 : 26.04.14 - klo:16.34 »
Ai ei mennyt vai? Voin todisteeksi forwata kaikki mailit jos haluat. Mihin osoitteeseen?

Se että löysin sun privamailin mun gmail-osoitteesta vasta jälkikäteen ei muuta tapahtumien kulkua miksikään. Siinä vaiheessa olin jo onnistuneesti luonut tunnukseni.

Itse olet aina siistimässä sivupolkuja ketjuista, mutta nyt kyllä onnistuit itse luomaan täysin tarpeettoman sivupolun kinaamalla tästä asiasta.

Antiwäkki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #15 : 25.05.14 - klo:20.49 »
Itselläni ei tuntunut hyväksyvän mitään sähköpostia..
Android-, Windows- & iOS-tietämystä vuodesta 2009.

Samsung Galaxy S4 // Android 4.4.2 KitKat // Touchwiz // 4G+
Acer Aspire One // Ubuntu 14.04 LTS // Gnome // 3G+

Storck

  • Vieras
Vs: Rekisteröinnissä ongelma ?
« Vastaus #16 : 25.05.14 - klo:20.53 »
Vain gmail ja hotmail on estolistalla.