Kirjoittaja Aihe: Kuvan laatu ja netin nopeus  (Luettu 13316 kertaa)

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvan laatu ja netin nopeus
« Vastaus #40 : 24.08.14 - klo:21.30 »
Minulla lukee tässä Saunalahti postpaid ja kun yhdistän niin se ilmoittaa "Olet rekisteröitynyt vierailuverkkoon". Sitten varmistan vielä viimeisen kerran: tällä hetkellä netin nopeus on alle 2 megaa reippaasti enkä pysty käyttämään nyt muuta kuin tuota tikkua. Tässä on kuuluvuutta yksi viiva. Vaikuttavatko nämä jotenkin asioihin mitä voin tietokoneella tehdä vai voinko tehdä ihan samoja asioita kuin wlan-verkossa? Esim. juuri nuo kuvat mistä olen jauhanut?

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5727
    • Profiili
Vs: Kuvan laatu ja netin nopeus
« Vastaus #41 : 24.08.14 - klo:21.40 »
Tässä on kuuluvuutta yksi viiva. Vaikuttavatko nämä jotenkin asioihin mitä voin tietokoneella tehdä vai voinko tehdä ihan samoja asioita kuin wlan-verkossa? Esim. juuri nuo kuvat mistä olen jauhanut?
Samat vastaukset joita on jauhettu, ovat edelleen täysissä voimissaan.

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvan laatu ja netin nopeus
« Vastaus #42 : 24.08.14 - klo:22.05 »
Mutta kun hämää tuo yksi palkki, olen saanut jostain käsityksen että vaikuttaa jotenkin netin käyttöön ja sieltä ladattaviin asioihin. Ja sitten tuo vierailuverkko, onko kaikki kunnossa kun se on nimelllä Saunalahti Postpaid HSPA+ vierailu.

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvan laatu ja netin nopeus
« Vastaus #43 : 25.08.14 - klo:20.48 »
Pitääkö tuosta vierailuverkosta huolestua kun siinä tosiaan lukee Saunalahti Postpaid HSPA+ ja kun yhdistän niin ilmoittaa "Olet rekisteröitynyt GSM vierailuverkkoon". Voinko jatkaa vaan iloisesti surffailua ettei mikään mene vikaan tai tule laskua?

Kun otan verkkovierailun pois käytöstä niin tämä ei yhdistä ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 25.08.14 - klo:20.53 kirjoittanut Lups »

AimoE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2757
    • Profiili
Vs: Kuvan laatu ja netin nopeus
« Vastaus #44 : 25.08.14 - klo:21.06 »
Miltä operaattorilta tikku on ostettu?

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11471
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Kuvan laatu ja netin nopeus
« Vastaus #45 : 25.08.14 - klo:23.41 »
Pitääkö tuosta vierailuverkosta huolestua kun siinä tosiaan lukee Saunalahti Postpaid HSPA+ ja kun yhdistän niin ilmoittaa "Olet rekisteröitynyt GSM vierailuverkkoon". Voinko jatkaa vaan iloisesti surffailua ettei mikään mene vikaan tai tule laskua?

Minun mielestäni tuota kannattaisi kysyä operaattorin asiakastuesta. Samoin aika montaa noista liittymää koskevista aiemmista kysymyksistä.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

JaniAlander

  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 3340
    • Profiili
Vs: Kuvan laatu ja netin nopeus
« Vastaus #46 : 26.08.14 - klo:00.37 »
Itelläni on varaliittymänä vanha Saunalahden tikku, ja se sanoo ihan saman asian, eli rekisteröitynyt vierailuverkkoon. Sillä ei ole mitään vaikutusta laskutukseen yms. kamaan, kyseessä on ominaisuus eikä vika.
Core i5-9400F 2.9ghz 32GB Ram, Nvidia RTX2060 Kubuntu 24.04-64bit, Windows 10 Pro 64-bit Samsung Series 5, AMD A-6 2.1 GHz 4 Gt Ram, Ubuntu 18.04 64-bit.
Lenovo T60 Core2Duo 2GB Ram Ati Mobility Radeon 128 MB Ubuntu Mate 16.04-64bit
Commodore Amiga 500 1MB Ram.