elikkä huomasin vasta että muutama alennuksesta napattu leffa ei suostu mounttautuu edes.
ja kyllä niissä on kopiosuojaus. parissa lukee ja lopuissa luultavasti myöskin koska ne ei toimi. harmi että pikaseen vaan halvan perässä mennen ei tullu kattoneeks etukäteen.
levyt testattu toisella windows koneella joka alkoi toistaa ehti..
olen siis asentanut libdvdreadit ja libcss:t moneen kertaan katsonut. dma on asetettuna ja yrittänyt tehdä vaikka mitä ikinä keksinyt, en vaan pääse mitenkään levyllä olevaan mediaan käsiksi. ei auta käsin mounttauskaan.
saan vaan kokoaika saman virheen mitä ikinä yritän tai millä avata että: "Mediaa ei löydy"
cat /var/log/messages | grep cdrom antaa kymmeniä samanlaisia ilmoituksia:
Aug 10 06:16:16 poksi kernel: [17298206.984000] cdrom: open failed.
Aug 10 06:21:04 poksi kernel: [17298494.572000] cdrom: open failed.ja numero vaan vaihtuu. varmaan siis joka kerrasta kun oon yrittäny jotain tehdä tolle.
normaalisti käytän oglea tai xineä dvd-toistoon mutta päätin kokeilla totemiin vaihtaa myös xinen backendin käyttämäni gstreamerin sijaan ja sillä avata mutta ei sekään tietenkään auta kun en pääse levyyn / levyihin käsiksi.
aikaisemmin ei ollut ongelmia satunnaisesti katottujen levyjen kanssa mutta en tiedä mikä nyt on tullut tai mikä noista levyistä tekee erikoisen vaikeita tapauksia.
cd-dvd-asema toimii oon testannu "tavallisilla" levyillä. asema on
tämmönen musta LG GSA-4166B
eli omat keinot on kokeiltu jo moneen kertaan, muiden neuvoja etitty haulla kaikilla keksimilläni sanoilla.. avuton olo. osaisiko joku auttaa?