Kirjoittaja Aihe: Katsomo. Nyt. Ubuntu Linuxissa. Suoraan PPA-lähteestä.  (Luettu 59345 kertaa)

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4174
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Katsomo. Nyt. Ubuntu Linuxissa. Suoraan PPA-lähteestä.
« Vastaus #120 : 29.05.14 - klo:12.36 »
Cromellahan olen tuota kattellu.
Pitää odotella jotain päivityksiä siis...
No toisaalta ei ole kovin iso vaiva asentaa Firefoxia. Voi olla että joudut odottelemaan päivitystä iäisyyden?
Firefoxiin sitten vaikkapa tuo UserAgent -vaihtaja niin ainakin toimii.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/user-agent-overrider/
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

MarkoN

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 562
    • Profiili
Vs: Katsomo. Nyt. Ubuntu Linuxissa. Suoraan PPA-lähteestä.
« Vastaus #121 : 29.05.14 - klo:12.55 »
No Foxillahan kattelen noita kunnes taas toimii Chromessa, kun muutenkin käytän Chromea.
Tietysti jos Foxin saa synkattua jotenkin Android puhelimen selaimen kanssa kuten tuon Chromen niin voisin vaihtaa kokonaan Foxiin...
Windows 10 PRO
Asus P8Z77-V, i7-3770K 3,5GHz(->4,2GHz),
16Gt 2400MHz DDR3, Asus GeForce GTX 1070
Acer Aspire One, ATOM N270 1,6GHz, 1,5Gt DDR2

Ubuntu 20.04.6 LTS
Asus P8P67, i5-2500K 3,3GHz(->4,6GHz),
8Gt 1600MHz DDR3, Gigabyte GeForce GTX970 G1 Gaming

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4174
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Katsomo. Nyt. Ubuntu Linuxissa. Suoraan PPA-lähteestä.
« Vastaus #122 : 29.05.14 - klo:21.51 »
No Foxillahan kattelen noita kunnes taas toimii Chromessa, kun muutenkin käytän Chromea.
Tietysti jos Foxin saa synkattua jotenkin Android puhelimen selaimen kanssa kuten tuon Chromen niin voisin vaihtaa kokonaan Foxiin...
OT:tä mut mänköön, pitäähän sitä saada keskustella. :) Uusin Firefox 29 näkyy synkronoivan OK Androidin kanssa, mitä nyt nopeasti kokeilin. Mutta en minä ainakaan totu kovin helpolla käyttämään muuta kuin Chromea/Chromiumia, siis työpöytäkäytössä. Android-tabletissa käytän Opera for Android -selainta, se on hyvä ja nopea. Opera ei sitten taas Linuxissa toimi kunnolla, ainakaan minulla, tökkii kaatuilee ja hidastelee. Mutta siis nyt on pakko käyttää Linuxissa Chromen rinnalla Firefoxia juuri tämän Pipelightin toimimattomuuden takia. Kaikkeenhan tottuu, sano. ::)
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski