On. Niitä on itseasiassa aika paljonkin kaupan, mutta kuten yllämainitut. Toisessa ei ole käytännössä mitään pikanäppäimiä, kuten volumesäätö suoraan hiirestä gyrotoiminnolla, ei kaiutinta (jep nauroin ominaisuudelle kun luin siitä, mutta se oikeasti on näppärä ja intuitiivisempi kuin monien puhelimien "haptinen palaute" skrollatessa tuollaisella sileällä pinnalla), ei telakka laturia, back näppäintä, eikä eletoimintoja halutessaan ja toisessa ei ole tavallista hiiriominaisuutta lainkaan (siis tarkoitan että ihan puhdas gyrohiiri). Pelkässä gyrossa on myös ne huonot puolet, kuten mahdollinen liikaherkkyys ja ergonomia pitkällä käytöllä.
Makuasioita tietysti kaikki, mutta itse onneksi satuin muistaan vuosien takaa tuon Logitechin mallin kun katsoin muita vastaavia vaihtoehdoksi. Yhtään lähellekään laadukkaan oloista ratkaisua en löytänyt kun alkoi katsoon ominaisuuksia ja testejä. Plus suurin osa gyroista on vielä halvalla Kiinassa tuotettua laadultaan ö-mappiin kuuluvaa tavaraa.
Toki jos löydätte muita oikein hyviä gyrohiiriä, niin olen yhtenä korvana. Olen hukannut varmaan yli pari sataa euroa etsiessäni oikeasti mukavia laitteita. On kokeiltu mininäppäimistöä, minihiirtä, mini touchpad näppäimtöä, mini trackball näppäimistöjä ja näitä useampien langattomien tavallisten hiirien kanssa. Tuossa pöydännurkalla on yksi ihan sinänsä kiva logitechin minihiiri, mutta se on vain hiiri. Ei minusta lainkaan hyvä HTPC-käyttöön, vaikka muuten tietokonehiirenä ihmeenkin ergonominen minihiireksi.