Kirjoittaja Aihe: Voiko Libreofficen PDF-export epäonnistua?  (Luettu 1699 kertaa)

planetisti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 421
    • Profiili
Voiko Libreofficen PDF-export epäonnistua?
« : 21.02.13 - klo:15.23 »
Olen kuullut, että eräitä Libreofficella tehtyjä pdf-dokumenttejä ei olisi saatu auki. Mikä tähän voi olla syynä?

EDIT. Tarkennus: niitä ei olla saatu auki Windowsilla, ilmeisesti Acrobatilla.
« Viimeksi muokattu: 21.02.13 - klo:15.30 kirjoittanut planetisti »

jekku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2624
    • Profiili
Vs: Voiko Libreofficen PDF-export epäonnistua?
« Vastaus #1 : 21.02.13 - klo:16.37 »

Ihan ensin tulee mieleeni muutama ehdokas. Lukija rikki, tiedosto korruptoitunut kopinnissa tai  jo luontihetkellä.

Aika usein on osunut kohdalle tiedosto joka ei aukea.

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: Voiko Libreofficen PDF-export epäonnistua?
« Vastaus #2 : 22.02.13 - klo:14.23 »
Minä viikottain tiedotan librellä tekemiäni dokuja pdf:inä, enkä ole saanut aukeamattomuusvalituksia edes windows käyttäjiltä (90% vastaanottajista).

MSExchange postipalvelimet välillä hukkaavat osia viesteistä kokemukseni mukaan, eli olisiko syy siinä? Tosin kyseiset ongelmahavainnot havaintopiirissäni ovat toistaiseksi koskeneet varsinaista viestiä, eikä liitteitä.

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2949
    • Profiili
Vs: Voiko Libreofficen PDF-export epäonnistua?
« Vastaus #3 : 22.02.13 - klo:15.05 »
Minä olen törmännyt vastaavaan epäonnistumiseen, kun tein A4-kokoisesta 1200 DPI bittikartasta PDF:n Writerillä.

Tahmoo kyllä myös Linuxissa, mutta ei se ole niin toivoton tapaus kuin Winukassa. (Winukka oli Visva tai seiska).