Kirjoittaja Aihe: android puhelimeen ubuntu remote control  (Luettu 5983 kertaa)

-basu-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 71
    • Profiili
android puhelimeen ubuntu remote control
« : 05.01.13 - klo:19.01 »
Mä oon pari iltaa taistellu tän sovelluksen(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inspiredandroid.linuxcontrolcenter&hl=fi) kanssa mutta en vaa sitä toimimaan.

Oon tehny kaikki mitä ohjeessa on neuvottu, mut ei.

Eli koneelle oon asentanu Openssh:n tehny kaiken tarvittavan. Ton avainparin kohdalla en oo ollu ihan varma et teenkö oikeen. julkinen ja yksityinen avain-kansiot kuitenkin saan tehtyä, mutta kun puhelin pyytä avainparia, ni en oo varma et kumpi pitää antaa...no joka tapauksessa oon koittanu molempia erikseen mut ei mee siltikään läpi...

Oiskohan jollakin kokemuksia kyseistä sovelluksesta? Kiitos avuista etukäteen.
Aser Aspire 7741G Intel core i5-480M 2.66Ghz AMD Roden HD 6550M 6GB DDR3 Ubuntu11.4 ja WIN7 rinnalla

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #1 : 05.01.13 - klo:19.37 »
Puhelin halunnee yksityisen avaimen, sillä julkinen avain on sillä jo tiedossa.

-basu-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #2 : 07.01.13 - klo:11.13 »
Puhelin halunnee yksityisen avaimen, sillä julkinen avain on sillä jo tiedossa.
Ei onnistu silläkään....vaikuttaako siihen et miten mä sen kansion lataan puhelimeeni? Ohjeessa on et se avain kansio pitäis tallentaa puhelimen SD kortille, mut mä oon ladanu sen Dropboxista. Oikeastaa mä en oo mitenkään muuten edes pystyny sitä latamaan. Saan kyllä kansion tallennettua SD kortille, mutta en sit siinä sovelluksessa voi valita mitään muuta kuin dropboxin kansion.
Aser Aspire 7741G Intel core i5-480M 2.66Ghz AMD Roden HD 6550M 6GB DDR3 Ubuntu11.4 ja WIN7 rinnalla

cece

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #3 : 09.01.13 - klo:15.56 »
Ei onnistu täälläkään,antaa tekstiä connection problem ja connection refused,vaikka kaikki pitäis olla oikein...

vartsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 506
  • Kyllä, hankin joskus elämän... apt-get a life ...
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #4 : 09.01.13 - klo:18.05 »
Puhelin halunnee yksityisen avaimen, sillä julkinen avain on sillä jo tiedossa.
Ei onnistu silläkään....vaikuttaako siihen et miten mä sen kansion lataan puhelimeeni? Ohjeessa on et se avain kansio pitäis tallentaa puhelimen SD kortille, mut mä oon ladanu sen Dropboxista. Oikeastaa mä en oo mitenkään muuten edes pystyny sitä latamaan. Saan kyllä kansion tallennettua SD kortille, mutta en sit siinä sovelluksessa voi valita mitään muuta kuin dropboxin kansion.

Ei tuolla ohjeessa sanota mitään että kansio pitäisi tallentaa vaan se tiedosto joka siellä kansiossa on.

Lainaus
Read the terminal output and notice the private key path(generaly :~/.ssh/id_rsa ). Now copy the file to your Android SD Card
Voi olla siinäkin syy ettei osaa etsiä sitä kansiosta vaan haluaa että itse file osoitetaan sille.
Ja nimenomaan kuten ylhäällä lukee niin yksityinen avain on kyseessä.
Nyt mennään läppärillä: Hp DV6-6108US
Tulossa jotain muuta...

cece

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #5 : 09.01.13 - klo:18.58 »
private key loaded, silti tulee samaa sontaa connection problem ja connection refused,en tiiä mikä avuks ???

vartsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 506
  • Kyllä, hankin joskus elämän... apt-get a life ...
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #6 : 09.01.13 - klo:21.10 »
private key loaded, silti tulee samaa sontaa connection problem ja connection refused,en tiiä mikä avuks ???

No näillä tiedoilla jos aloitetaan niin ongelma voi olla mikä vaan.

Eli onko ip-osoite oikein? Estääkö palomuuri liikenteen? Onko ssh-palvelin päällä?
Nyt mennään läppärillä: Hp DV6-6108US
Tulossa jotain muuta...

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #7 : 09.01.13 - klo:21.32 »
Onko sinulla ssh-palvelin päällä koneessa, jota aiot hallita etäältä?

cece

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: android puhelimeen ubuntu remote control
« Vastaus #8 : 09.01.13 - klo:21.53 »
Kyllähän se pitäisi olla,eikö se käynnisty silloin kun sen asentaa?tänään se asennettu,tosiaan mulle ihan uus juttu koko ssh-palvelin