Tere
En minäkään Lontoota kunnolla ymmärrä mutta kokeilemalla se onnistui. Nyt kannattaisi kysellä täältä kielitaitoisempaa auttajaa ja samalla siitä voisi tehdä jonkinlaisen suomennoksen, luulen että nämä UEFI/EFI ongelmat tulevat yleistymään kun koneet uusiutuu.
Omaan systeemiin olen ollut tyytyväinen joten se on mahdollista toteuttaa.