Kirjoittaja Aihe: Näytönsäästäjä kun katsoo youtube,areenaa ym menee päälle. miten pois?  (Luettu 3363 kertaa)

-basu-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 71
    • Profiili
En oo löytäny sellasia asetuksia mistä vois valita et kone ei mene valmiustilaan tai kytke näytönsäästäjää pääle kun katsoo youtbea ym selaimessa.

Ja sama muuten pätee kun kuuntelee musiikkia rhythboxia.

Oisko neuvoja?

Kiitos jo etukäteen.
Aser Aspire 7741G Intel core i5-480M 2.66Ghz AMD Roden HD 6550M 6GB DDR3 Ubuntu11.4 ja WIN7 rinnalla

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

oh2ir

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 447
    • Profiili
En oo löytäny sellasia asetuksia mistä vois valita et kone ei mene valmiustilaan tai kytke näytönsäästäjää pääle kun katsoo youtbea ym selaimessa.

Ja sama muuten pätee kun kuuntelee musiikkia rhythboxia.

Oisko neuvoja?

Kiitos jo etukäteen.

Minä olen laittanut virranhallinnasta asetukset niin että se ei mene säästötilaan. kannettavien kohdalla asetukset voi tehdä niin että akkukäytössä on päällä mutta verkkolaite kytkettynä säästöt pois, minulla ainakin toimii hienosti.
73's de Kari OH2BNE

-basu-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 71
    • Profiili
En oo löytäny sellasia asetuksia mistä vois valita et kone ei mene valmiustilaan tai kytke näytönsäästäjää pääle kun katsoo youtbea ym selaimessa.

Ja sama muuten pätee kun kuuntelee musiikkia rhythboxia.

Oisko neuvoja?

Kiitos jo etukäteen.

Minä olen laittanut virranhallinnasta asetukset niin että se ei mene säästötilaan. kannettavien kohdalla asetukset voi tehdä niin että akkukäytössä on päällä mutta verkkolaite kytkettynä säästöt pois, minulla ainakin toimii hienosti.

Joo niin mäki oon tehny, mut olis kyl hyvä et se kuitenki menis valmiustilaan kun konetta ei käytä tittyyn aikaan.
Aser Aspire 7741G Intel core i5-480M 2.66Ghz AMD Roden HD 6550M 6GB DDR3 Ubuntu11.4 ja WIN7 rinnalla

Jorgo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Minulla sama ongelma. Ikävästi katkeaa musiikki.

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2951
    • Profiili
Auttaisikohan seuraava?

Rattaan ja Jakoavaimen kuva -> Virransäästö ->
Siirry valmiustilaan, jos kone on käyttämättä -> Älä siirry valmiustilaan

Tai seuraava...
Näytön kirkkaus ja lukitus -> Sammuta näyttö koneen ollessa käyttämättä-> Ei koskaan
Automaattinen lukitus -> Pois
« Viimeksi muokattu: 23.09.12 - klo:16.15 kirjoittanut kamara »

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11441
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Auttaisikohan seuraava?
mut olis kyl hyvä et se kuitenki menis valmiustilaan kun konetta ei käytä tittyyn aikaan.

Ainakaan Areenalla ja Youtubella ei taida olla mitään mahdollisuuksia vaikuttaa, koska tuo riippuu Flashistä. Sitä en tiedä miksei Rytmilootassa ole moista estoa, videosoittimethan sen kuitenkin osaa.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.