Kävinpä etänä ssh: lla katsomassa kotimme "telkkukonetta". Jotain näyttää tapahtuneen:
2013-07-04 09:11:34 +0300 Scheduling retry after 15 minutes.
2013-07-08 23:03:38 +0300 Http error: wget: unable to resolve host address `areena.yle.fi'
2013-07-11 13:19:57 +0300 Http error: Read error (Connection reset by peer) in headers.
Read error (Connection reset by peer) in headers.
Harmillista, nauhoitellut mukavasti jo pitkään.
Tutkin kun ehdin mutta jos joku ehtii ennen minua niin hyvä sillä olen tällä hetkellä ulkomailla läppärin varassa.
Edit
Lääke saattaa olla hyvin yksinkertainen, pääte auki ja kirjoittelee uudelleen käynnistyksen:
sudo service autodld restart
Joo, lähti jatkamaan siitä mitä oli jäänyt tekemättä
Tilannetta on aika helppoa tutkia (etänäkin) päätteessä. Mitä näin oli että feedlukijat (get_feed) olivat joutunut vaikeuksiin ja lopettaneet itsensä. Nykyisellään syötelukijoiden hallintakoodi ei pakota syötelukijaa uudestaan käyntiin jos lukija luovuttaa itse (="ylivoimainen este") ilman hallitsevan koodin antamaa sulkeutumiskäskyä.
Helppoja pikku tarkastuksia uudelleen käynnistyksen jälkeen:
1) failure.log tiedoston päiväys kannattaa kurkistaa:
ls -l /opt/auto_dl/logs
-rw-r--r-- 1 root root 134236 heinä 11 13:32 failure.log
Näkee heti että uusia virheitä ei tullut heti uudelleenkäynnistyksen jälkeen.
2) Viimeisimpiä nauhoitettuja:
tail /opt/auto_dl/logs/recorded.log
Tuonne pitäisi ilmestyä merkintä aina kun nauhoitus alkaa ja loppuu.
Kun saan aikaa parantelen nettiyhteysvirheiden sietoa ja kirjoitan valvontakoodin rtmpdump: lle joka jossain toistaiseksi tuntemattomassa tilanteessa "karkaa käsistä" jumittuen ja jääden kuormittamaan. Muita isompia puutteita en ole havainnutkaan mutta nuo kaksi ovat jo bugilistallani.