Hei,
Tässä on käytössä ClamAV ja lisänä ostamani F-PROT ja vielä ESET Eurosecure, ESET on minun se prime virustutka, ajattelin sillä ainakin tämän vuoden ajaa, minulla on mietteissä ensi vuodelle karpersky.
Tuo clamav sitten tuntuu löytävän firefox cache hakemistosta näitä FOUND tuloksia, mutta kumpainenkaan F-PROT taikka ESET eivät vaivaudu havaitsemaan koko kovalevyn skannauksessa firefox hakemistoista mitään.
Olen aika aloittelija antivirus touhuissa, mitä nämä clamav:n firefox cache hakemistosta löytämät PUA:t ovat ?
/home/jaritapio/.mozilla/firefox/mwad0hks.default/Cache/C/7A/198B0d01: PUA.JS.Obfus-7 FOUND
/home/jaritapio/.mozilla/firefox/mwad0hks.default/Cache/E/87/8C782d01: PUA.JS.Xored FOUND
/home/jaritapio/.mozilla/firefox/mwad0hks.default/Cache/6/84/9970Dd01: PUA.JS.Xored FOUND
/home/jaritapio/.mozilla/firefox/mwad0hks.default/Cache/0/9B/2F02Ad01: PUA.JS.Obfus-7 FOUND
/home/jaritapio/.mozilla/firefox/mwad0hks.default/Cache/9/BD/28981d01: PUA.Script.Packed-1 FOUND
/home/jaritapio/.mozilla/firefox/mwad0hks.default/Cache/9/F5/8342Ed01: PUA.Script.Packed-1 FOUND
/home/jaritapio/.mozilla/firefox/mwad0hks.default/Cache/7/F9/C0DB1d01: PUA.Script.Packed-1 FOUND
Niitä löytyy aina kun käytän firefoxia, mutta ESET ja F-PROT ostolisenssit eivät havaitse mitään ?
Minulla on valmistumassa näitä pelejäni, jotenka tietenkin pidän virustutkaa.
---