Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
k3b osaa ainakin tehdä levystä imagen. Ei tietoa minkä tyyppisen siitä tekee, enkä nyt jaksa testata, mutta luultavasti iso:n.
Gnomebaker? Arvelisin sen osaavan.
Lainaus käyttäjältä: Speque - 25.07.06 - klo:20.40Gnomebaker? Arvelisin sen osaavan.Mikäs komento tän aukasee?
Lainaus käyttäjältä: KinQ - 25.07.06 - klo:20.57Lainaus käyttäjältä: Speque - 25.07.06 - klo:20.40Gnomebaker? Arvelisin sen osaavan.Mikäs komento tän aukasee?Jos Gnomea käytät niin pitäisi löytyä ihan sieltä valikosta, mutta aukeaa myös komennolla gnomebaker.
bash: gnomebaker: command not found
Mitäs päättelet tästä:Koodia: [Valitse]bash: gnomebaker: command not found
Lainaus käyttäjältä: Epeli - 25.07.06 - klo:20.52k3b osaa ainakin tehdä levystä imagen. Ei tietoa minkä tyyppisen siitä tekee, enkä nyt jaksa testata, mutta luultavasti iso:n.Mulla on k3b mutten oikee löytäny sitä? mikä se niistä nappuloista on mitä pitää painaa
Lainaus käyttäjältä: KinQ - 25.07.06 - klo:20.56Lainaus käyttäjältä: Epeli - 25.07.06 - klo:20.52k3b osaa ainakin tehdä levystä imagen. Ei tietoa minkä tyyppisen siitä tekee, enkä nyt jaksa testata, mutta luultavasti iso:n.Mulla on k3b mutten oikee löytäny sitä? mikä se niistä nappuloista on mitä pitää painaa Tools -> copy DVD... -> ruksi kohtaan only create a image
Juuh, eli tarttisi saada dvd .isoksi mutta millä ohjelmalla?
cat /dev/hdX > /minne/sen/haluat/dvd.iso
Lainaus käyttäjältä: KinQ - 25.07.06 - klo:20.34Juuh, eli tarttisi saada dvd .isoksi mutta millä ohjelmalla?Muistaakseni meni näin: Pääte auki ja sinne komentoKoodia: [Valitse]cat /dev/hdX > /minne/sen/haluat/dvd.isoJa tuossa /dev/hdX tuo X meinaa sinun dvd asemasi kirjainta
cat: /dev/hdd: Input/output errorjacat: /dev/hdc: No medium found
Minä muistelisin, ettei Gnomebaker asennu vakiona.Asenna se ja koeta uudelleen.
sudo apt-get install gnomebaker
Lainaus käyttäjältä: Regel - 25.07.06 - klo:21.07Minä muistelisin, ettei Gnomebaker asennu vakiona.Asenna se ja koeta uudelleen.Ei asennukaan, mutta ei oletuksena olevaa ohjelmaa kysyttykään.Koodia: [Valitse]sudo apt-get install gnomebakerauttaa.
pitäis viel saada css decoderit... mistä?
Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 25.07.06 - klo:21.36Lainaus käyttäjältä: KinQ - 25.07.06 - klo:20.34Juuh, eli tarttisi saada dvd .isoksi mutta millä ohjelmalla?Muistaakseni meni näin: Pääte auki ja sinne komentoKoodia: [Valitse]cat /dev/hdX > /minne/sen/haluat/dvd.isoJa tuossa /dev/hdX tuo X meinaa sinun dvd asemasi kirjaintaMistä helpotein saisin tietää sen kirjaimen?EDIT:Koodia: [Valitse]cat: /dev/hdd: Input/output errorjacat: /dev/hdc: No medium found
cat /etc/fstab