Voi jehna.. koetin päivittää 11.10:stä 12.04 LTS:ään cd:ltä. No, asennuksen aikana jonkin aikaa runksuteltuaan, kun oli kopioimassa tietoja, tuli ilmoitus tyyliin "hd1 tms. can't be mounted", kysyi haluanko yrittää uudelleen, valintoita "palaa" ja "jatka". Valitsin "palaa", asennus ilmoitti oitis että homma on valmis...
No, sittenpä onkin lyönyt blänkkiä screeniä kun yritän käynnistää... ei auta vaikka valitsen minkä vanhan recovery moden. Jotain litaniaa siihen toisinaantulee (aivan, en ole kovin ekspertti tosiaan näissä hommissa), mutta homma jymähtää.
Kun lyön cd:n sisään ja valitsen "asenna", niin koneen mukaan käyttikseni on 12.04, haluanko asentaa 12.04:n rinnalle..? Kannattaisiko se? Vai menisikö enemmän sekaisin?
Olen pahoillani sekavasta tekstistä, kirjoittelen tätä hyvin väsyneenä, ja ikiwanhalla tökkivällä win-koneellani.
Aika epätoivoinen olen. Mikä eteen?? Onko asennus jäänyt ihan kesken ja koneeni aivan solmussa, tiedostot limbossa?? Olen neuvoista todella todella kiitollinen. Olen tosiaan ihan sormi suussa, en todella ole mikään tehokäyttäjä enkä tunne kikkoja...
Voimasanat ja niiden muunnokset pois tällä palstalla, kiitos. -Storck