Kirjoittaja Aihe: TVkaistaGui kirjautuminen ei toimi ???  (Luettu 2152 kertaa)

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
TVkaistaGui kirjautuminen ei toimi ???
« : 16.03.12 - klo:18.51 »
tvkaistagui herjaa kirjatessa että väärä salasana tai käyttäjänimi.... Olen vaihtanut slasanan useampaan kertaan ja käyttäjänimikin on oikea. Olisiko ohjlemassa jotain häikkää ?

teroaijala

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: TVkaistaGui kirjautuminen ei toimi ???
« Vastaus #1 : 29.04.12 - klo:12.31 »
tvkaistagui herjaa kirjatessa että väärä salasana tai käyttäjänimi.... Olen vaihtanut slasanan useampaan kertaan ja käyttäjänimikin on oikea. Olisiko ohjlemassa jotain häikkää ?

Jos kirjautuminen toimii selaimella, lienee vika ohjelmassa. Hieman koodia puukottamalla sain ainakin haun toimimaan eli pääsen katsomaan ohjelmia (otin salasanan tarkastuksen pois toiminnasta). Ohjelmalistauksia en näe tuolla tempulla vielä.

pemo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: TVkaistaGui kirjautuminen ei toimi ???
« Vastaus #2 : 25.06.12 - klo:19.37 »
Minulla on sama ongelma, kuin tässä ketjussa "Virheellinen käyttäjätunnus tai salasana."
Olen myös ne vaihtanut ja ne toimii selaimessa, mutta ei TVkaistaGUI:ssa.
Mitä teit että sai ne toimimaan saisiko ohjeet tähän ketjuun? Minulla on ubuntu 12.04

rikonen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 87
  • Linux for ever
    • Profiili
Vs: TVkaistaGui kirjautuminen ei toimi ???
« Vastaus #3 : 08.08.12 - klo:23.51 »
Minulla on sama ongelma, kuin tässä ketjussa "Virheellinen käyttäjätunnus tai salasana."
Olen myös ne vaihtanut ja ne toimii selaimessa, mutta ei TVkaistaGUI:ssa.
Mitä teit että sai ne toimimaan saisiko ohjeet tähän ketjuun? Minulla on ubuntu 12.04

TV-kaista toimii vain Lucidissa, ei 12.04:ssä - ei vaikka ohjelman kääntää itse. Siellä on jotain yhteensopivuusongelmaa, ohjelma antaa 12.04:n terminaalissa virheilmoitukseksi "Warning: content-type missing in HTTP POST, defaulting to application/octet-stream". Lisäksi tulee nuo tutut pop-up-ikkunan virheilmoitukset "Virheellinen käyttäjätunnus tai salasana." Harmi, että sitä ei saa toimimaan 12.04:ssä.
Be curious and open minded. Be positive.