Tuohon 1,5Gt System osioon en menisi koskemaan tai Windows ei ehkä boottaa sen jälkeen (yhdistämällä lähes sata varmaa, ettei boottaa). Se sisältää nimittäin Windowsin ytimen. Tuo hybernate osio kuulostaa kyllä melko utopistiselta ratkaisulta, enpä ole koskaan moiseen törmännyt. Kannattanee ainakin poistaa Hibernate varmuudenvuoksi Windowsista päältä, vaikka luultavasti se ei ole enää muutenkään käytössä.
Windowsin voi asentaa usb tikulta. Tämä on ihan 100% itse monesti kokeiltu homma. Tosin voi olla mahdollista että koneen oma varmuuskopion teko softa ei moista salli, vaan vaatii ne dvd:t. Mutta tuo olisi kyllä valmistajalta melkoinen mokaus. Recovery osio on pakollinen jos haluat palauttaa koneen täysin tehdasasetuksille biosista. Mutta itse ongelmaan, niin eikös Linuxit mene ihan heittämällä jatko-osioille? Neljän primääriosiota ei pitäisi olla iso ongelma.
Pakko huomauttta tähän väliin, että kaikki viimemmät palautukset läppäreihin olen kyllä tehnyt ihan alkuperäisiltä Windowsin asennuslevyiltä, koska itse haluan nimenomaan välttää valmistajan asentamat ylimääräiset järjestelmään asennetut tauhkat. Pitää vain muistaa ottaa huomioon, että koneessa oleva lisenssi on sitten OEM-lisenssi, eikä Retail levy käy asennuksessa.
Tarkasta palautustavasta on mahdoton sanoa yhtään mitään, kun ei ole hajuakaan minkälainen kone on kyseessä. Kannattaa kokeilla kuukkeloida miten kyseisen mallin palautusosion saa usb-muistille. Melko varmaa että juttua on jo valmiiksi netissä ja yleensä onnistuu ihan suoraan Windowsistakin.