Kirjoittaja Aihe: Viime viestistäsi on vähemmän kuin 60 sekuntia. Ole hyvä ja odota hetki.  (Luettu 27872 kertaa)

noverix

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 158
  • Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu
    • Profiili
    • Median ihmeellisyyksiä
Viimeistäsi viestistäsi alle 60 sekunttia odota hetki??
« Vastaus #20 : 08.05.13 - klo:22.08 »
Olen yrittänyt monesti viestittää tälle foorumille ja otsikonmukainen viesti pukkaa jatkuvasti?? Viimeisin viesti jonka olen saanut läpi on 28.4.2013 eli mielestäni tuosta on enemmän kuin se 60 sekuntia....
« Viimeksi muokattu: 09.05.13 - klo:08.16 kirjoittanut noverix »

ajaaskel

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3401
    • Profiili
Oletko jo kokeillut putsata historian webbiselaimestasi ?  Ehkä myös tämä kannttaa kokeilla:

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=41909.msg325353#msg325353

Luulen hieman peukalotuntumalla että ongelma liittyy jotenkin cache: n ja webbisivuston yhteistoiminnan asioihin eli että jumii webbiselaimen tarjoilemaan tietoon "vanhasta muistista".

Vastakkaiseen ongelmaan eli punainen ilmoitus "Yhteys vanheni vastausta kirjoittaessasi..." tms. auttaa kun aukaisee toisen yhteyden foorumille uuteen ikkunaan webbiselaimessa ja yrittää sitten tallettaa/lähettää vastauksen uudestaan alkuperäisessä ikkunassa, vastauksen lähetys toimiikin silloin.
  

« Viimeksi muokattu: 09.05.13 - klo:11.11 kirjoittanut ajaaskel »
Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Tuon vois kyllä varmaan nykyään ottaa pois kokonaan.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3932
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2944
    • Profiili
Aikaraja tulee usein vastaan, ja joudun venkslaamaan viestini kanssa.

Edit - Tällä kerralla ei tarvinnut, jostain syystä.

Storck

  • Vieras
Otin tuon pois päältä, syy tälle oli/on ainoastaan se että estetään spammiviestien massalähetys.

Katsotaan tällä miten toimii    8)