Kirjoittaja Aihe: miten poistan ton ubuntun?  (Luettu 2538 kertaa)

kajza73

• Käyttäjä
    • Profiili
miten poistan ton ubuntun?
« : 16.07.06 - klo:18.35 »
nyt alkaa olla vitsit vähissä... ostin äskettäin käytetyn keskusyksikön johon edellinen omistaja oli ladannut ubuntu linux 5.10, nyt kysynkin miten saan sen pois ja saisin sen tilalle windowsin...
olen jo kokeillut melkein kaikkea ja alan jo turhautua...osaisko kukaan antaa simppeliä ohjetta....?

MoB

• Käyttäjä
  • Debian Jessie, Ubuntu 12.04 LTS, Android-x86 2.3
    • Profiili
Re: miten poistan ton ubuntun?
« Vastaus #1 : 16.07.06 - klo:18.39 »
Registered Linux user #186837

kajza73

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 16.07.06 - klo:18.46 »
nyt alkaa olla vitsit vähissä... ostin äskettäin käytetyn keskusyksikön johon edellinen omistaja oli ladannut ubuntu linux 5.10, nyt kysynkin miten saan sen pois ja saisin sen tilalle windowsin...
olen jo kokeillut melkein kaikkea ja alan jo turhautua...osaisko kukaan antaa simppeliä ohjetta....?

juu ton olen jo kokeillut mut tuloksetta...

MoB

• Käyttäjä
  • Debian Jessie, Ubuntu 12.04 LTS, Android-x86 2.3
    • Profiili
« Vastaus #3 : 16.07.06 - klo:19.04 »
juu ton olen jo kokeillut mut tuloksetta...

Mitä olet tarkalleen tehnyt ja mikä on ongelmakohta? Tuossa mainitsemassani threadissa on mainittu ainakin neljä eri tapaa poistaa Ubuntu koneesta.
Registered Linux user #186837

kajza73

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 16.07.06 - klo:20.37 »

olen yrittänyt ubuntun livellä ja windowsin omalla levyllä,oisko olemassa suomenkielistä sivua ku toi englanti ei oo vahva alue...

Risto H. Kurppa

• Käyttäjä
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
« Vastaus #5 : 16.07.06 - klo:21.00 »
Eikös tuolla MoBin mainitsemalla sivulla ole selvää suomea?

Katso threadin ensimmäinen viesti:
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=3382.msg23558#msg23558

Josko auttaisi..? Eli tarvitsen Ubuntun asennus-cd:n (www.ubuntu-fi.org) avuksi.

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

kajza73

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 16.07.06 - klo:21.46 »

olen yrittänyt ubuntun livellä ja windowsin omalla levyllä,oisko olemassa suomenkielistä sivua ku toi englanti ei oo vahva alue...
juu eipä onnistunut senkään avulla vaikka ihan kahteen kertaan luin...pakko mennä merta edemmäs ja poistattaa jollain asiantuntijalla...kiitos kaikille

eliasj

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #7 : 16.07.06 - klo:22.13 »
Toistetaan vielä: Laita Ubuntun asennuslevy sisään, ikään kuin asenna Ubuntu osiointivaiheeseen asti. Poista kaikki osiot. Tallenna muutokset levylle. Poistu asennusohjelmasta. WIndows -levy sisään. Kökkönen asennus käyntiin. ;)
alias vililikku