Kirjoittaja Aihe: Unlimited Polygons ?  (Luettu 1614 kertaa)

UusiKäyttäjä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Unlimited Polygons ?
« : 28.01.12 - klo:20.47 »
http://www.youtube.com/watch?v=00gAbgBu8R4

Mielipiteitä ?

- UusiKäyttäjä
Intel i5 2500K - 4.8Ghz
Nvidia GeForce 560 Ti Twin Light Edition
AsRock Z68 Gen3 Extreme3
Ja muut sellaiset..

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5672
    • Profiili
Vs: Unlimited Polygons ?
« Vastaus #1 : 28.01.12 - klo:22.33 »
Roskaa ja sitäpaitsi tuota tekniikkaa on käsittääkseni esim. Id softwaren Carmack joskus protoillut, mutta tullut siihen tulokseen, että tietokoneissa ei riittänyt potku siihen. Aika naurettavaa puhua polygonirajoituksesta, koska niiden piirtokyky on täysin raudasta kiinni.

Vähän sama homma kuin ray tracing. Erittäin näyttävää grafiikkaa, mutta vaatii myös äärimmäistä suorituskykyä raudalta.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Unlimited Polygons ?
« Vastaus #2 : 28.01.12 - klo:23.28 »
Näin tuon joskus aiemmin. Kuulostaa liian uskomattomalta, eivätkä nuo ole kertoneet mitään siitä millä raudalla tuota ajavat. Tosin nostan hattua, jos oikeasti tuo onnistuu. Toistaiseksi en ole vielä vakuuttunut, kun olen kuullut liian vähän yksityiskohtia. Jos tuommoinen pyörisi mun Phenom II X4:llä (3,8 GHz nyt) ja GeForce GTX460 1GB:llä (336 ydintä muistaakseni), niin ihan kivahan se olisi, mutta jos tuo vaatii Core i7:n ja GeForce GTX580 tai paremman SLIssä, niin tuolla ei ole vielä tulevaisuutta... :P Toisaalta mietin kyllä sitäkin, että tuo saattaa vaatia näytönohjaimelta aika toisenlaista suunnittelua kuin polygonien piirtäminen. Vaan mistäs minä tiedän.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.