Kirjoittaja Aihe: "Digiboxin" päivitys  (Luettu 2719 kertaa)

welmar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1582
    • Profiili
"Digiboxin" päivitys
« : 24.11.11 - klo:22.13 »
 Mythbuntu KDE työpöydällä toimii HTPC:nä ja nyt katsoin onko paljonkin päivityksiä niin se tarjoaa ainostaan päivitystä versioon 11.10. Jos päivitän mitä pitäisi ottaa huomioon? Päivitys varmaan pitää hoitaa silloin kun ei ole ajastuksia päällä, vai onko siitä muuta haittaa kuin se ettei päivityksen aikasia tallennusia ole? Vai onko vain tyhmää päivittää toimivaa järjestelmää?

samihs72

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 841
    • Profiili
Vs: "Digiboxin" päivitys
« Vastaus #1 : 24.11.11 - klo:23.08 »
Mythbuntu KDE työpöydällä toimii HTPC:nä ja nyt katsoin onko paljonkin päivityksiä niin se tarjoaa ainostaan päivitystä versioon 11.10. Jos päivitän mitä pitäisi ottaa huomioon? Päivitys varmaan pitää hoitaa silloin kun ei ole ajastuksia päällä, vai onko siitä muuta haittaa kuin se ettei päivityksen aikasia tallennusia ole? Vai onko vain tyhmää päivittää toimivaa järjestelmää?
Itse olen pysynyt Mythbuntun LTS versioissa (eli 10.04 asennettuna) ja sen päälle olen asentanut mythbuntu repositorien kautta mythtv 0.24.1 version, joka päivittyy lähes viikottain ja hyvin on toiminut.

http://www.mythbuntu.org/download-type

Ja tuolta latasin ja asensin: Enable bug fix updates via Mythbuntu Repos

Mythbuntu Control Centeriin ilmestyy valikko, jossa määritetään haluttu mythtv taso. Minulla se on 0.24.1.

Seuraavan distropäivityksen teen aikanaan Mythbuntu 12.04:een, joka on jälleen pitkätukiversio eli LTS.
Totesin aikanani, etten viitsi asennella noita Mythbuntun väliversioita ollenkaan, kun saa tapella kaikkien asetusten kuntoon saattamiseksi. Kerran kahteen vuoteen riittää se jumppa...  ;D
Desktop:HP Pavilion h8-1111sc Core i5-2320/8 GB/1.5 TB/GeForce GT 530 2 GB/Windows 10 64-bit,  Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish
RPi 4B Nextcloudpi