Kirjoittaja Aihe: Lubuntu 11.10 Menun muokkaus  (Luettu 2052 kertaa)

japfin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 226
    • Profiili
Lubuntu 11.10 Menun muokkaus
« : 21.10.11 - klo:21.31 »
Pitäisi piilotella turhia ohjemia Menu valikosta, eli sieltä missä ohjelmat käynnistyvät listasta. En vaan löytänyt mitään keinoa tähän  :-\. Jos tämmönen muokkaus on edes mahdollista L:ssä niin laittakaa vinkkiä miten touhu onnistuisi.

Winen asennus heitti joukon ihan turhia ohjemia System Tools ja Preferences valikoihin, jotka piilottaisin listasta. Ubuntussa helppo juttu, mutta onko L niin kevennetty että tämmönen ei ole mahdollista  ::)

Kiitos!

noverix

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 158
  • Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu
    • Profiili
    • Median ihmeellisyyksiä
Vs: Lubuntu 11.10 Menun muokkaus
« Vastaus #1 : 22.10.11 - klo:11.32 »
Pitäisi piilotella turhia ohjemia Menu valikosta, eli sieltä missä ohjelmat käynnistyvät listasta. En vaan löytänyt mitään keinoa tähän  :-\. Jos tämmönen muokkaus on edes mahdollista L:ssä niin laittakaa vinkkiä miten touhu onnistuisi.

Winen asennus heitti joukon ihan turhia ohjemia System Tools ja Preferences valikoihin, jotka piilottaisin listasta. Ubuntussa helppo juttu, mutta onko L niin kevennetty että tämmönen ei ole mahdollista  ::)

Kiitos!

Kokeiles tällä eli: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=40178.0 Itse ainakin olen tyytyväinen..

japfin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 226
    • Profiili
Vs: Lubuntu 11.10 Menun muokkaus
« Vastaus #2 : 22.10.11 - klo:15.36 »
Kiitos!

Toimi melkein täydellisesti, eli yksi ohjelma itsepäisesti näkyy vaikka sen piilottaakin. Olisko Winen joku asetus mikä "pakottaa" sen näkymään. Eipä tuo nyt hirveästi haittaa, joten tyytyväinen olen.

Hyvä ohjelma.