Koitin tuossa jäsentää ja jäsenkin, klik menoksi ja kas..samaan pötköön on heittänyt kaiken vaan minkäs voin moiselle asialle jälkeen päin, tuskinpa kukaan voi.
Nyt ronkin lisää ubuttimen saloja, siellä oli pieni syyn poikanen olemassa. Liekö moinen painohäröpaholaisen jälkeläisiä vai mitä. En edes muista laittaneeni sitä ainakaan itse, mutta
todettakoon samaan ilmanvaihtoon keuhkoissa että noitahan sattuu muillekin kuin itselle. Sinänsä ole syy tai mikään. Jos kyllä tämä ubutin on pelittänyt ilman temppuiluja toista vuotta kelvollisesti.
Kyllä tuo salasanapuoli on selvillä, ei siitä tarvitse hernettä nokkaansa tunkea tai kiehuttaa hatun alustaa. Mutta on vain kummalista että se tehdään joka ikisessä käänteessä, tekipä sitten tiedostoissaan tai lauatuksissaa jos poistoissaankin mitä hyvänsä. Aina antaa palakaatin johon pitää salauksensa koputtaa. Se tässä ihmetyttääkin, miksi ei yksi kerta riitä kun kerran käyttäjä ei muutu siitä miksikään istunnon aikana. Tietysti turvallisuus on kaikessa a ja o, sitä ei kieltää mutta jotenkin tuntuu että sitä on liioiteltu pikkasen yliampuvaksi.
Sitä en tiedä sanoa varmaksi mitenkään, onko mahdollisesti kuvien lataukseen vaikuttava tekijä jokin sivusto vaiko ubun oma aikaraja? Siitä ei ainakaan minkään valtakunnan teksteissä ole mainintaa, jos ei ole sivustojen kohdissakaan. Jää siis hämärän peittoon tuo asia, pitää vain nostaa katse kohti vastatuulta ja pidellä kiinni mietintämyssystä siltä varalta että asia selkiintyy, johon ei ole luottamista vielä.
Ei poijat, vaikka heitin puhtaasti läpän paluusta aataminaikuiseen winotoosaan niin sitä en todellakaan himoa kaiken sen kokemani jälkeen mitä ubutin tarjonnut. Kyllä tähän astisista ohjelmistoista on nopein ja paras toimivuus ja minä sentään testannut eräitä määriä noita tekeleitä. Mielestäni mikään winotoosa ei pärjää ubulle jos nopeutensa vuoksi saati puhumattakaan muista mukavista vermeistä. Vaikkain kentällä tnnutaan puhuvan sävyyn, liikaa yliarvostettu Linux, mutta pitäkööt mielipiteensä.
On kyllä pakosta joutunut menemään hätiin paikkoihin joissa winotoosa on sanonut itsensä irti ja kyllä siinä hikikarpaloita on virrannut lähes koskeksi asti. Jokaiselle olen muistanut sanoa että lataavat linuxin ubun niin voivat huokaista orjuuttavan kaatumisilmiöiden loppumisesta siihen paikkaan.
Mutta ei sodita hyvät kamraatit, mielipiteille täytyy olla sijaa. Muutenhan tämä voi menna jonkun mielestä rotuerotteluksi
Niin että, mukavia ubuttimen kikkialuja itse kullekin. Ja toivotaan että nyt julkistuu jäsennettynä kappaleina.