Kirjoittaja Aihe: "Input not supported" enemy territory  (Luettu 2533 kertaa)

Tuburi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 54
    • Profiili
"Input not supported" enemy territory
« : 13.08.11 - klo:21.22 »
Eli heittää kyseisen errorin tauluun kun yritän päästä pelaamaan. Kerran pääsinkin, mutta tilttasi kun rupesi lataamaan modeja jne. Olen käynnistänyt päätteen kautta, mutta en pääse katsomaan mitä ilmoitusta se antaa koska näyttö menee ns. jumiin ja ainoa mahdollisuus on painaa restarttia.

Eli Input not supported

olen yrittänyt toisia näytönajureita mutta, ei ???

Miten saan poistettua kaikki ajurit kokonaan ja asennettua ne uudelleen? vois ehkä auttaa?
Roottina kirjautuminen ja poistaminen ois helpointa mutta en tiedä miten onnistuu

auttakaa avutonta

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: "Input not supported" enemy territory
« Vastaus #1 : 13.08.11 - klo:23.24 »
Eli heittää kyseisen errorin tauluun kun yritän päästä pelaamaan. Kerran pääsinkin, mutta tilttasi kun rupesi lataamaan modeja jne. Olen käynnistänyt päätteen kautta, mutta en pääse katsomaan mitä ilmoitusta se antaa koska näyttö menee ns. jumiin ja ainoa mahdollisuus on painaa restarttia.

Eli Input not supported
Ilmeisesti tuo "Input not supported" on näytönohjaimesi antama ilmoitus, muuten siinä ei oikeastaan olisikaan järkeä. Oletko tarkistanut pelin asetuksista, että resoluutio on kunnossa? Ja jos siellä oli myös virkistystaajuudesta, jotain aseta se esim. 60 Hz. En muista enää hirveän hyvin ET:n asetuksia, kun en ole pelannut sitä aikoihin (jatkuva kenttien ja modien latailu ärsyttää).

olen yrittänyt toisia näytönajureita mutta, ei ???
Mitä ajureita?

Miten saan poistettua kaikki ajurit kokonaan ja asennettua ne uudelleen? vois ehkä auttaa?
Roottina kirjautuminen ja poistaminen ois helpointa mutta en tiedä miten onnistuu
Yleensä ajureiden uudelleen asentelu ei muuta mitään, varsinkin kun konffit jäävät.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.