Kirjoittaja Aihe: Jenkki-nettiradio ei suostu soimaan  (Luettu 1583 kertaa)

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Jenkki-nettiradio ei suostu soimaan
« : 01.08.11 - klo:13.10 »
Löysin mielenkiintoisen nettiradio, jonka soittolista miellyttää kovasti. FF 5 aukoo nettisoittimen asiallisesti. Kun painan play-nappulaa saan ilmoituksen, että ei voi soittaa kun olen väärällä alueella.
"Cannoy play media. Sorry, this content is not available in your area due to regulatory restrections." Onko mitään apuja, että saisin nettiradion kuulumaan. Jos kiinnostaa niin yritän saada KHKK-FM 104.1 radiota kuuluviin. terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Jenkki-nettiradio ei suostu soimaan
« Vastaus #1 : 01.08.11 - klo:14.23 »
Toimii ainakin Chromella, pikku kikkailua, ja "Jumpin´ Jack Flash" alkoi tuleen. Isot on listat. ;D

http://khkk.tunegenie.com/music/the-rolling-stones/_/jumpin-jack-flash/

e. ja siedettävästi full screenilläkin

e2. klik home siinä alhaalla, pääset valikoimaan

« Viimeksi muokattu: 01.08.11 - klo:14.53 kirjoittanut shelby »
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Jenkki-nettiradio ei suostu soimaan
« Vastaus #2 : 01.08.11 - klo:17.05 »
Chromiumilla avautui jo tuo naapuri-mini-ikkunan suklaapötkö mainos. Mitä taikoja, shelby, teit, että sait rokin soimaan? FF 5:ssa minulla adblocker plus  ja ghostery käytössä mutta ei kai ne aiheuta moista? terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Jenkki-nettiradio ei suostu soimaan
« Vastaus #3 : 02.08.11 - klo:07.22 »
Ota kuukkelista se listen live tästä jenkki-radiosta. Siellä sit odottelet, että pääset pikkuruudusta valitsemaan home ja sitten uudesta ruudusta top jtn. Siellä on paljon mahiksia. Näin jotenkin minä sain kuuluun ja valkkaan mitä  haluaa kuunnella. Epäselvästi tuli ehkä, mutta kokeilemalla minäkin sain. ;D

e. älä välitä siitä cannot play........... vaan paina sitä homea siinä pikkuruudussa
« Viimeksi muokattu: 02.08.11 - klo:07.27 kirjoittanut shelby »
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS