Kirjoittaja Aihe: Paneeli ongelma  (Luettu 2166 kertaa)

panum

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Paneeli ongelma
« : 30.07.11 - klo:19.44 »
Elikkäs paneelista on kadonnut äänenvoimakkuuden säätö sekä sähköpostiohjelma, enkä osaa niitä sinne lisäillä. Mikä avuksi? Pieni mutta pirun ärsyttävä ongelma, haulla en löytänyt ratkaisua ongelmaan.

Vika/fiba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 652
    • Profiili
Vs: Paneeli ongelma
« Vastaus #1 : 30.07.11 - klo:20.17 »
Mikä Ubuntun versio kyseessä?

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: Paneeli ongelma
« Vastaus #2 : 30.07.11 - klo:20.18 »
Elikkäs paneelista on kadonnut äänenvoimakkuuden säätö sekä sähköpostiohjelma, enkä osaa niitä sinne lisäillä.

Ei ole ubuntu nyt käynnissä enkä muista sanatarkasti. Hiiren oikealla painikkeella paneelin kohdalla "Lisää paneeliin". Vika/fiban kysymys voi olla aiheellinen, jos käytössäsi on unity tms, jossa toiminta voi olla erilainen. Itse olen käyttänyt lxde:tä ja perinteistä gnomea.
« Viimeksi muokattu: 30.07.11 - klo:20.26 kirjoittanut audi »
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

panum

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Paneeli ongelma
« Vastaus #3 : 30.07.11 - klo:20.41 »
eli versio 10.04, lisää paneeliin valikon kautta ei kyseisiä toimintoja löydy se tästä tekeekin mystistä

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Paneeli ongelma
« Vastaus #4 : 30.07.11 - klo:20.50 »
Sen nimi on muistaakseni ilmaisinalue eli siellä ei ole erikseen verkkoa ja ääntä.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

thewk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 436
    • Profiili
Vs: Paneeli ongelma
« Vastaus #5 : 30.07.11 - klo:23.11 »
Tämä paneelijuttu on yksi naurettavimpia Ubuntu-juttuja, olen itse onnistunut useamman kerran tuhoamaan tuolta paneelista jotain kuvakkeita, monesti sitten ne bugaa jotenkin etteivät ole samassa järjestyksessä tai sitten jokin palkki on "kilometrin" päässä toisista jostain kumman syystä. Itse en tahdo koskaan muistaa miten ne saa takaisin ja muutaman kerran on tullutkin kirottua noiden kanssa  :D

Jotenkin ne pitäis saada tehtyä paremmin ja vähemmän bugaavammin, se "lukitse paneeliin"- toiminto ei siltikään aina pidä niitä samassa järjestyksessä, tuosta pöytäkoneesta on verkkokuvakkeet kadonneet enkä jaksanut miettiä että miten ne saa takaisin kun LAN-yhteyden kautta tulee käytettyä tosinkun taas läppärissä joutuu vähän konffailla riippuen paikasta (päätteessä en siis osaa säätää).

Tämmöstä, mitään tämä kommenttini ei auttanut mutta kunhan totesin  :)
HP Compaq 6300 Pro + Ubuntu 22.04.2

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: Paneeli ongelma
« Vastaus #6 : 30.07.11 - klo:23.46 »
olen itse onnistunut useamman kerran tuhoamaan tuolta paneelista jotain kuvakkeita, monesti sitten ne bugaa jotenkin etteivät ole samassa järjestyksessä tai sitten jokin palkki on "kilometrin" päässä toisista jostain kumman syystä.

Olen huomannut myös että 11.04:ssä on ollut ilmoitusalueen kuvakkeissa ongelmia.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate