Kirjoittaja Aihe: fedora ja jollain tavalla hajonnut paketti  (Luettu 1965 kertaa)

Hertsi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 581
    • Profiili
fedora ja jollain tavalla hajonnut paketti
« : 02.07.11 - klo:01.19 »
en pysty asentamaan winen oss audio drivereitä. olin ruksinut ne asennettavaksi samalla kun asensin muut winen paketit. jälkeenpäin sitten ihmettelin että ne puuttuivat. kun menin katsomaan pakettien hallinnasta sitä ei ollut asennettu. noh, heitin raksin ruutuun ja painoin toteuta. Pakettien hallitna väittää että paketti on jo asennettu. Osaisiko kukaan auttaa? mitä pitäisi tehdä? tarvitsen nuo OSS ajurit että saan spotify windows clientin pelaamaan winellä. Native linux clientillä en viitsi fedorassa alkaa leikkiä, viimekerralla jäi koko fedora niin pahasti juntturaan ettei gnome enään startannut ja se oli sitten uudelleen asennus...

vpv

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 185
  • 3 * Fedora + OpenWRT
    • Profiili
    • Fedora-sivuni
Vs: fedora ja jollain tavalla hajonnut paketti
« Vastaus #1 : 02.07.11 - klo:12.49 »
Paketin spec-tiedostoa katsomalla (http://pkgs.fedoraproject.org/gitweb/?p=wine.git;a=blob;f=wine.spec;h=51fa22ea1d37f6374e0feb2491111927acca64a3;hb=refs/heads/f15) näyttää siltä, että wine-core-paketti obsoletes (pahoittelut hoonosta soomesta) tuon wine-oss-paketin, eli sitä ei saa asennetuksi.

Spotifyn Windows-versio ei kuitenkaan Fedorassa OSS:ää tarvitse. Täällä on ohjeet: http://www.fedorastorm.com/spotify-on-fedora/

Hertsi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 581
    • Profiili
Vs: fedora ja jollain tavalla hajonnut paketti
« Vastaus #2 : 03.07.11 - klo:22.55 »
juuri tuon kyseisen ohjeen mukaan ensin yritin mutta spotify kaatuu startissa... spotifyn omilla sivuilla olivat ohjeessa tuon oss driverin ruksineet. pystyisitkö tarkentamaan tuota korjausta? eikö olisi vain yksinkertaista komentoa...?
« Viimeksi muokattu: 03.07.11 - klo:23.14 kirjoittanut Hertsi »

vpv

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 185
  • 3 * Fedora + OpenWRT
    • Profiili
    • Fedora-sivuni
Vs: fedora ja jollain tavalla hajonnut paketti
« Vastaus #3 : 05.07.11 - klo:18.49 »
wine-oss:ää nyt vain ei saa Fedorassa asennettua, ei minulla siihen ole mitään korjausta, ellet sitten käännä wineä käsin. Minulla toimi tuon ohjeen mukaan, Fedorassa on nimittäin winessä mukana PulseAudio-tuki, ymmärtääkseni Ubuntussa ei ole.