Kirjoittaja Aihe: ClearChat PC Wireless headset korjaaminen  (Luettu 1137 kertaa)

harzu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 100
    • Profiili
ClearChat PC Wireless headset korjaaminen
« : 18.04.11 - klo:23.44 »
En löytänyt netistä suomeksi tällaista ohjetta ja ajattelin laittaa tämän tänne, että olisi suomeksikin netissä.
Tämä toimi minulle hyvin eikä tätä ole sanottu tuotteen käyttöohjeessa edes.

Miten korjata ClearChat PC Wireless headset, kun lähetin ja kuulokkeet vaan vilkuttaa valoa.
On tärkeää tehdä tämä juuri siinä järjestyksessä kuin ohjeessa on sanottu.

1. Kytke päälle ClearChat PC Wireless headset -kuulokkeet
2. Laita vastaanotin USB porttin.
3. Paina MUTE and VOL- (alas) vasemmassa kuulokkeessa samanaikaisesti kunnes LED valo vilkkuu nopeasti (sitten se vilkkuu 15 sekunttia).
4. Vastaanottimen vihreä valo vilkkuu hitaasti. Käytä pientä paperiliittimen tai muun sopivan rautalangan päätä ja työnnä se pieneen reikään joka USB palikassa on vihreän valon alapuolella. Paina niin kauan, että LED valo alkaa vilkkua nopeasti (yleensä kestää 1 sekunnin).

   HUOM: Varmista että vastaanotin on kytketty kunnolla tietokoneeseen ja kone on tunnistanut ja asentanut kaikki tarvittavat ajurit]

5. 10 sekunnin päästä molemmat vastaanotin ja kuulokkeet vihreä LED valo muuttuu palamaan koko ajan, joka kertoo siitä että ne ovat kytkeytyneet. Jos näin ei käy, niin kytke ne vielä kerran pois ja uudestaan päälle. Minun ainakin piti tehdä näin. Sitten toimivat.

Toivottavasti jollekin on hyötyä tästä ohjeesta. Minulle oli.
Ystävällisesti
Harzu

"Ubuntu 9.10"