Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
en kyllä kannata ideaa, windows ihmiset on juurtunu windowsiinsa niin lujasti, että parempi antaa heidän löytää ubuntu, muuten alkaa forum24:stä ja tietokonelehdestä tuttu windows vs linux inttely ja windows ihmiset ostaa sen seiskan
Asentaminen on se sitten Windows, tai joku Linux, niin on valtaosalle täydellinen mysteeri. Olen tässä vuosien mittaan ollut monelle ns. ilmainen mikrotuki, niin Linux, kuin Windows koneille ja kun tilanne on se, että soitetaan, miten laitan liitetiedoston sähköpostiin mukaan, niin kertoo, missä mennään.....
Lainaus käyttäjältä: whiski - 13.04.11 - klo:16.44Asentaminen on se sitten Windows, tai joku Linux, niin on valtaosalle täydellinen mysteeri. Olen tässä vuosien mittaan ollut monelle ns. ilmainen mikrotuki, niin Linux, kuin Windows koneille ja kun tilanne on se, että soitetaan, miten laitan liitetiedoston sähköpostiin mukaan, niin kertoo, missä mennään..... Mä taas luulen, ett toi liitetiedoston mukaan saaminen s-postiin onkin monelle vaikeampi sen 'monivaiheisuuden takia kuin nykyiset linuxin asennukset (=laita dvd paikalleen ja ota virrat pois ja laita virrat uudelleen päälle. Eihän siinä enää just muuta tarvi osata. ...niin ja saattaahan se kysyä asentajan nimen, mutt ei just muuta...
Lainaus käyttäjältä: jake - 13.04.11 - klo:19.01Lainaus käyttäjältä: whiski - 13.04.11 - klo:16.44Asentaminen on se sitten Windows, tai joku Linux, niin on valtaosalle täydellinen mysteeri. Olen tässä vuosien mittaan ollut monelle ns. ilmainen mikrotuki, niin Linux, kuin Windows koneille ja kun tilanne on se, että soitetaan, miten laitan liitetiedoston sähköpostiin mukaan, niin kertoo, missä mennään..... Mä taas luulen, ett toi liitetiedoston mukaan saaminen s-postiin onkin monelle vaikeampi sen 'monivaiheisuuden takia kuin nykyiset linuxin asennukset (=laita dvd paikalleen ja ota virrat pois ja laita virrat uudelleen päälle. Eihän siinä enää just muuta tarvi osata. ...niin ja saattaahan se kysyä asentajan nimen, mutt ei just muuta... No mitäs siinä Windowsin asentamisessa sitten pitää osata? Vähintään yhtä helppo se on kuin Linuxinkin (tai siis Ubuntun).
Kun Ubuntun asennus on tehty, tärkeimmät jutut esim. ääni, tulostin ja netti toimii heti. Ajureiden asentaminen on tarpeetonta.Samaa ei voi sanoa wintoosasta.