Kirjoittaja Aihe: Pitäs dvd:lle saada flv ja mp4 tiedostoja poltettua joka toimis Dvd laitteessa  (Luettu 2971 kertaa)

mazottaja

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Mulla on videoita jotka muodossa flv ja mp4 ja pitäisi saada kuvat polttettua dvd levyllä
ja vielä toimimaan dvd soittimessa joka mpeg ja divx ainakin tunnistaa ja muistaakseni avitkin.

Jollakin ohjelmalla voisi kääntää varmaa mpeg tai muuksi jotta dvd soitin älyäisi sen toistaa.
Mutten tiedä vielä linuksista paljokaan, harjotellaan ja opetellaan
Kertokaapas pari kunnon poltto ohjelmaa jolla voin polttaa musaa ja videoita dvd levylle.
Muutamia ohjelmia käytössä  mm, gnome baker, acene iso, gnome cd master, bombone dvd
ja k3b olen tainnut valita joukoon huonoimmat softat käyttöön tai sit vika on näppiksen ja penklin välissä. Tosin musiikkia olen saanut veivattua hyvin mutta on varmaan parempia ohjelmiakin
polttoa varten. Laittakaas tietoa, niin yritellään taas asennella jotakin ohjelmia lisää.


Yksi mikä on hyvä, netti käyttö, yhteys pelaa tikullakin hyvin, ei katko kuten vistassa  ;D

jarikai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 86
    • Profiili
Ainaskin flv tiedostojen editointia on käsitelty ketjussa http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=26687.0.

Brasero polttaa sitten tiedostot kun ne on ensin editoitu. Jos on liian monimutkaista, kokeile hakua, jos löytyisi muita vaihtoehtoja.
Ystävällisin terveisin Jari Kainulainen

Ganymedes

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3915
    • Profiili
Varsinainen kysymyksesi lienee videotiedostojen konvertointi, mutta nimenomaan juuri tuohon polttotilanteeseen Brasero ei sovellu.

Viimeksi kun sitä yritin käyttää, niin se muuntaa tiedostojen nimet 8+3 merkkiä pitkiksi levylle, eikä löytynyt / ei löytynyt toimivaa asetusta jolla tästä olisi päässyt eroon. Tämä on paha ongelma juuri DivX/DVD ja auton MP3-laitteissa - joissa yksittäisestä tiedostosta ei enää tiedä mikä se on.

Käytä GnomeBaker:ia joka sinulla jo olikin listoilla - varmaan moni muukin osaa, mutta juuri Brasero (oletuspolttaja) ei.