Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
miten sen saa selville onko se yksi porttinen vai moni porttinen
moni porttinen on(ja muuten tää mun kone on wlanin kautta ei lan mutta meidän talossa vain soneran netti-tv on kiinni johdolla )
siellä on myös port forwarding voisiko se olla se josta saa toimimaan
se toimii nyt mutta vain jos menee sinne ulkopuolisesta verkosta testasin mun miniläppäri(joka on kiinni wlanissa) ja äidin zte blade(joka on 3g verkossa) miniläppäri näyttää edelleenkin modeemi sivua mutta zte blade mun sivua testaa sinäkin http://iteliaspro.dy.fi
ei se minua haittaa meidän kotona pitää vaan laittaa osoitteen sijasta sisäisen verkon ip osoite:10.0.0.5ja omalla koneellani localhost (ja kesällä luultavasti alan saada pitää konetta tämän takia auki 24/7 (Paitsi jos ollaan esim mökillä))edit:laitoit viestin sillä aikaa kun kirjoitin mutta se nähtävästi on automaattisesti juuri 8080:ssa
no sillä ei ole niin väliämutta miten saa sen sillee että se päivittää automaattisesti heti kun kone avautuu
/etc/rc.local