Kirjoittaja Aihe: nokiainternetmodeemi-ohjelma ja mokkula cs-17  (Luettu 3425 kertaa)

Jyrki L

• Käyttäjä
    • Profiili
nokiainternetmodeemi-ohjelma ja mokkula cs-17
« : 21.02.11 - klo:11.13 »
En ole edelleenkään saanut tuota mokkulaa toimaan suoraan Networkmanagerin kautta, vaan ensin avannut yhteyden tuolla mokkulasta löytyvällä ubutulle tarkoitetulla yhteys-ohjelmalla. Ainakin AMSN ja muutama peli osaavat suoraan hyödyntää tuota nokian omaa ohjelmaa. Networkmanager olisi siis turha jos Firefoxkin osaisi hyödyntää Nokian ohjelmaa.
Onko kukaan muu käyttänyt kyseistä ohjelmaa? Se tosiaan löytyy valmiina mokkulasta niin kuin windows-ohjelmistokin.

Yhteyden hallinan siirto networkmanagerillekaan ei yleensä onnistu. Viimeisen päivityksen ubuntulle latasin myös tuon Nokian ohjelmiston kautta.
« Viimeksi muokattu: 21.02.11 - klo:19.07 kirjoittanut Jyrki73 »

suppo84

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: nokiainternetmodeemi-ohjelma ja mokkula cs-17
« Vastaus #1 : 23.02.11 - klo:08.22 »
Silloin kun minulla vielä toimi tuo nokia cs-17 niin käytin tuota nokiainternetmodem ohjelmaa itsekkin, minulla toimi aivan kaikki ohjelmat, mese, firefox, sähköposti ym ym..

mzkysti

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 02.03.11 - klo:09.36 »
Silloin kun minulla vielä toimi tuo nokia cs-17 niin käytin tuota nokiainternetmodem ohjelmaa itsekkin, minulla toimi aivan kaikki ohjelmat, mese, firefox, sähköposti ym ym..

Mitä tarkoitat sillä että toimii? Kyllä minullakin Firefox "toimii" 10.04:ssä tuon CS-17 kanssa mutta jos olen Nokia Internet Modem:lla (Dna) yhteyden luonut niin Firefox menee joka kerta käynnistyessään ensin Offline-tilaan mutta toki sen saa Online-tilaan poistamalla sen täpän ja sen jälkeen homma pelaa mutta rasittavaa toki joka kerta tehdä tuo.

Jyrki L

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.11 - klo:19.55 »
En tiedä mitä tapahtui oletan oletan että jonkin päivityksen myötä asetukset on viimein kohdallaan. Firefoxkin osaa nyt minunkin koneessani hyödyntää Nokian internet modeemi ohjelmaa.
Tosin Firefox käynnistyy edelleen joka kerta off-line tilaan, josta sen saa käännettyä helposti on-lineiin.
Aiemmin Firefox vaati sen yhteyden network-managerin kautta.