Kirjoittaja Aihe: Maverick ja koneen sammuttaminen RATKAISTU  (Luettu 1999 kertaa)

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Maverick ja koneen sammuttaminen RATKAISTU
« : 01.02.11 - klo:17.04 »
Miten saisi pois sen rasittavan vahvistuksen, joka tulee sen jälkeen kun olet jo antanut paneelin sammutusnappulasta komennon sammuta? Koneeni on jäänyt monta kertaa yöksi turhaan päälle ja näillä sähkön hinnoilla sen on todella turhaa.
« Viimeksi muokattu: 01.02.11 - klo:19.00 kirjoittanut Pontus12 »

Storck

• Vieras
Vs: Maverick ja koneen sammuttaminen
« Vastaus #1 : 01.02.11 - klo:17.15 »
Lisää yläpaneeliin sammuta-painike.

gedit. tai muutat virtapainikkeen toiminnan niin että painamalla lyhyestikin kone sammuu.
gadit2. Niin, onko ongelma tuossa/noissa napeissa vaan siinä että kone ei vaan sammu?
« Viimeksi muokattu: 01.02.11 - klo:18.07 kirjoittanut Storck »

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.11 - klo:18.09 »
Kiitos neuvosta. Sammuta painike ei anna asetusvaihtoehtoja. Gedit, mutta mikä tiedosto sillä pitää avata?

Storck

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.02.11 - klo:18.12 »
Kiitos neuvosta. Sammuta painike ei anna asetusvaihtoehtoja. Gedit, mutta mikä tiedosto sillä pitää avata?

Siis mitenkä? Mikä tiedosto?

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.11 - klo:18.18 »
Minulla oli jo yläpaneelissa harmaa painike, jota klikkaamalla pääsee kirjautumaan ulos tai käynnistämään tai sammuttamaan koneen. Se toimii muuten hyvin, mutta kun valitsen "sammuta", tulee hetken kuluttua ponnahdusikkuna, joka antaa mahdollisuuden joko sammuttaa tai perua. Minä olen tottunut sammuttamaan yhdellä komennolla, joten kone on monta kertaa jäänyt tahattomasti päälle. Oliko se edellisessä versiossa, kun tämä ominaisuus lisättiin? Silloin minua neuvottiin, mutta en löytänyt enää tapaa, millä mielestäni turhan varmistuksen saa pois. Osaisitko neuvoa, kuinka se tapahtuu?

Storck

• Vieras
« Vastaus #5 : 01.02.11 - klo:18.30 »
Klikkaa yläpalkkia (tyhjässä kohdassa) hiiren oikealla ja lisää sammuta-painike sitä kautta.

Mix

• Käyttäjä
    • Profiili

Kullervo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #7 : 01.02.11 - klo:18.35 »
« Viimeksi muokattu: 01.02.11 - klo:18.38 kirjoittanut Kullervo »

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #8 : 01.02.11 - klo:19.00 »
Kiitos kaikille. Alt+F2 systeemi toimii hyvin. Osasin sen itsekin joskus, mutta olin unohtanut.