Tuossa RaLinkin 2860 kortissa on tosiaan sellanen juttu, että syystä tai toisesta 2.6.32 -kerneliin on laitettu sellainen versio ajurista, joka ei wpa-salattuun verkkoon pysty nousemaan. Voit onnitella itteäs siitä, ettet ole joutunut taistelemaan tuon kortin kanssa... Mulla meni varmaan kuukausi, ennen kuin pääsin tilanteeseen, että yhdistää suoraan noin 50% kerroista, ja muutaman Wlan päälle-pois -rumppauksen jälkeen viimeistään.... Jäin siihen käsitykseen, että ajuri korjautuisi 2.3.33 versioon päästessä, mutta sen käyttöön otosta ei ole mulla tietoa. Nyt olen jättänyt kernelin päivittämättä, koska en ole varma mikä loitsu tilanteen korjasi nykyiselleen...
Mitä taas tohon flashiin ja windowsiin tulee, niin mulla on win7:n ja flash 10:n kanssa ollu ihan riittävästi ongelmia tässä syksyn ja talven mittaan. En tiedä eikö ne tule keskenään toimeen samassa koneessa, mutta hirvittävästi lämmittää ilmoitus, että flash on kaatunut. Mikään ei toimi, eikä ole mitään, mitä voit asialle tehdä. Voit poistaa ja asentaa sen uudestaan todetaksesi tilanteen pysyneen samana... Hitto että on ollu ohjaamo kuumana eräänkin kerran... Ku olis ollu adoben tuotannosta vastaava johtaja lähistöllä, nii olis tienny seuraavana päivänä mihin firman resurssit sidotaan seuraavaksi, FLASHIN korjaamiseen ja piste.
Tuolla vian kuvauksella kallistuisin ehkäpä ylen kaistan puutteeseen, tai flashin pluginiin.