Kiitos tiedoista. Kävin katsomassa Dropboxin sivuja, mutta minulle ei selvinnyt synkkaako se kalenterin ja tehtävien hallinnan, vain onko kysymyksessä vain tiedostojen siirto ja niiden mahdollinen jakaminen? Teen mielelläni merkintöjä ensin tietokoneella, joita voin myöhemmin tarkastella puhelimella. Tietenkin kalenterimerkintöjä ja tehtäviä joudun tekemään myös puhelimella, ja silloin olisi myös hyvä, että ne siirtyisivät tietokoneelleni. Kalenteri toimi hyvin Googlen kautta, mutta tehtävienhallintaa ei ole ainakaan minun kalenterissani ja siinä ei näy googleen merkitsemiäni tehtäviä. Olen kiertänyt ongelman merkitsemällä tehtävät kalenteriin, mutta jos en ehdi tehdä kaikkia merkitsemänäni päivänä, ne katoavat.
Automaattinen synkkaus pelottaa hieman. Jos poistan tiedoston puhelimesta, poistuuko se myös Dropboxista? Nyt olen tehnyt e-kirjoiksi tarvitsemiani tekstitiedostoja, koska e-kirjaa on helpointa lukea puhelimessa. Yleensä poistan tekemäni kirjat, kun en enää tarvitse niitä. Miten tämä piirre UBuntu onessa tai Dropboxissa. Voinko määritellä synkan niin, että puhelimessa poistetut tiedostot eivät poistu virtuaalipalvelimelta?