Toimii.
mplayer "mms://193.64.8.10/webtv/nettitv_maksuttomat/mtv3lifestyle/jokakodinasuntomarkkinat/7/67427.wmv?user=&WMContentBitrate=2000000"
w32codecs asennettuna, muuten ihan perus dapperin mplayer.
No nyt luin vasta ajatuksella. Ajoit siis mplayeriin tuon suoraan. OK, testasin ja toimii mullakin. Vaan ei suoraan selaimesta (FF).
- aluksi siis oli totem-mozilla joka vaan sanoi "can't parse files"
- yritin poistaa totem-mozillan mutta apt-get halusi poistaa myös ubuntu-desktopin, enpä uskaltanut
- sitten asensin "media player connectivityn", MPCn, joka olikin aika ok plugini, koska sillä voi kertoa mikä player hanskaa videon
- VLC ei alkanut soittamaan
- mplayer, hetkonen.. laitoinpa tuohon MPCn soittimeksi mplayerin ja mulla näkyy joka kodin asuntomarkkinat!! Jipii!
Mutta. Nyt olen sekaisin kuin lumiukko. Osoitteesta
nettitv.mtv3.fi voin katsoa näköjään kaikki muut paitsi Uutiset valikosta Maksuttomat. Uutisten alla on myös hakemani ohjelma 45 minuuttia. Lifestyle (testattu JKA esim), viihde, keventäjät, SubTV ja Helmi näkyvät ilman ongelmia mplayerilla.
Tämä kaikki siis lähti siitä, että mamman piti löytää joku 45-minuuttia ohjelman jakso jossa puhuttiin jostain rokotuksista. Ja minä varmistamaan että ne striimit näkyvät ennenkuin kuuluu "miksei meillä ole sitä samaa tietsikkaa kuin muillakin".
Voisko joku teistä avuliaista mplayer testaajista koklata vielä tuon netti TVn uutisosion, minä kun en saanut sieltä yhtäkään striimiä läpi millään soittimella. Kiitos!