Eli otsikon mukainen kymysys. Itse olen kallistumassa takaisin Breezyyn.
Eli kokemusta ei Linuxista liiemmin ole, mutta Breezyn kanssa homma toimi, nyt päivityksen jälkeen on ollut jos jonkinlaista ongelmaa... joka mitä suurimmalla todennäköisyydellä johtuu minusta itsestäni, että en vain osaa
ja täytyy vaan nostaa hattua foorumin väelle joka jaksaa päivästä toiseen autella aloittelijoita ja varmasti välillä rautalangasta vääntäminen kypsyttää.
Dapper vaikuttaa päällepäin viimeistellymmältä, mutta mutta...
Javaa en ole saanut toimimaan, en sitten millään ilveellä. Kovasti olen koittanut kaikkia ohjeita noudattaa mitä olen löytänyt foorumilta.
Myöskään videoita en ole saanut firefoxissa toimimaan, mutta operalle sain asennettua niin että pääsen niitä katsomaan tarvittaessa.
Vaimon käyttäjätunnuksilla Ubuntu sammuttaa itse itsensä, varsinaista sammumista en ole itse päässyt todistamaan muuta kun siinä vaiheessa kun se lopettaa prosesseja ja jämähtää siihen ja ei auta kun virrat pois. Tätä on tapahtunut kesken sähköpostin kirjoituksen kuin myös koneen ollessa idlenä ja koneelle tultaessa jämähtänyt. Koskaan se ei ole tapahtunut minun käyttäjätunnuksilla ja aina on ollut toinen käyttäjä "lukittuna" käytössä kun se on kaatunut. Tiedä sitten onko sillä vaikutusta.
Näitä ongelmia ei ollut Breezyssä, joten tuumin vaan että onko ihan järjetöntä tuupata vanha breezy sisään ja ootella Dapperista päivitystä vai koittaa asentaa Dapperi uudestaan vai kärsiäkkö näistä pikku vioista ja toivoa parempaa tulevaisuutta ja kärsivällisesti tutkia mikä mättää(tässä vaihtoehdossa Vaimo ja mukulat vaan whineevät)
?