Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Minä en kyllä tule jakamaan näitä levyjä muuten mihinkään, vaikka aluksi oli tarkoitus. Kolme kertaa olen yrittänyt asentaa Kubuntun tälläiseltä Desktop-levyltä ja joka kerta asennus on päättynyt asennusohjelman kaatumiseen. En ole siis kertaakaan onnistunut asentamaan Kubuntua tuolta Desktop-levyltä. Aina olen joutunut turvautumaan Alternate-levyyn. Aivan liian aikaisin kyllä ollaan tässä siirrytti tälläiseen "uudenlaiseen" asennusohjelmaan. Ainakin Kubuntun kohdalla.
Mun mielestä erittäin käyttäjäystävällinen ja helppokäyttöinen installeri.
Lainaus käyttäjältä: Epeli - 14.07.06 - klo:13.45Minä en kyllä tule jakamaan näitä levyjä muuten mihinkään, vaikka aluksi oli tarkoitus. Kolme kertaa olen yrittänyt asentaa Kubuntun tälläiseltä Desktop-levyltä ja joka kerta asennus on päättynyt asennusohjelman kaatumiseen. En ole siis kertaakaan onnistunut asentamaan Kubuntua tuolta Desktop-levyltä. Aina olen joutunut turvautumaan Alternate-levyyn. Aivan liian aikaisin kyllä ollaan tässä siirrytti tälläiseen "uudenlaiseen" asennusohjelmaan. Ainakin Kubuntun kohdalla. Ubuntu meni kerta laakista sisään, ei mitään ongelmia. Mun mielestä erittäin käyttäjäystävällinen ja helppokäyttöinen installeri.
Jee tänään tuli! En tiedä mutta: Voinko viedä huoletta kirjastolle noista muutaman? Ja tuolla tavoin levittää Ubuntua? Onko se laillista vai..? Windowsilla jos noin tekisin niin laitonta. Muitta eikös Linuxissa tuo ole ihan Ok? Pitää ottaa selvää ja selittää sitten kirjastonhenkilökunnalle. Ajattelin myös tehdä oheen asennusohjeet. (=
Lainaus käyttäjältä: JPM - 21.07.06 - klo:13.48Jee tänään tuli! En tiedä mutta: Voinko viedä huoletta kirjastolle noista muutaman? Ja tuolla tavoin levittää Ubuntua? Onko se laillista vai..? Windowsilla jos noin tekisin niin laitonta. Muitta eikös Linuxissa tuo ole ihan Ok? Pitää ottaa selvää ja selittää sitten kirjastonhenkilökunnalle. Ajattelin myös tehdä oheen asennusohjeet. (=Totta kai se on laillista! Lueppa mitä siinä levyn kotelossa lukee
Ja onhan se ihan erilaista antaa tyylikkäässä kuoressa siistillä painatuksella oleva romppu kaverille,kuin itse poltettu ja tussilla kirjailtu cd-r