Kirjoittaja Aihe: Shipit: Kuka eka?  (Luettu 19075 kertaa)

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #40 : 03.07.06 - klo:22.09 »
Tänään tuli tännekkin vihdoin 10kpl ubuntuja ja tarrat (piti heti liimata pöytäkoneeseen ja läppäriin). Pistin heti menemään tilaukseen muutamat kubuntu levyt niin voi niitäkin jaella sitten.

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #41 : 05.07.06 - klo:18.04 »
Tilasin sitten minäkin.
1x Kubuntu 32
1x Kubuntu 64
1x Ubuntu 32
1x Ubuntu 64
1x Ubuntu Mac
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

TQeng

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 157
  • Zenwalk / PCLOS / Kubuntu
    • Profiili
    • Vaihtoehto.org
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #42 : 05.07.06 - klo:18.27 »
Pitihän sitä tilata, henkilökohtaiseen käyttöön ja ehkä pienimuotoiseen jakeluun/tarjoiluun. 13 kappaletta yhteensä, 10 kpl Kubuntuja, minkä lisäksi ihan keräilymielessä kolme erilaista Ubuntua. Katsotaan sitten miten pian tulevat, jos tulevat.
Satius est supervacua scire quam nihil.

Tonde

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 919
  • Feisty Fawn
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #43 : 08.07.06 - klo:11.55 »
Nyt tuli laatikkoon 10X 32 ubuntuja. Meinasin tarrat hävittää pakkauksen mukana epähuomiossa. Onneksi satuin lukemaan foorumia, niin muistin että tarrojakin tulee :)
Heitä hyväsit hitaudelle. Asenna ubuntu!

Juha127

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 132
    • Profiili
    • Gimp Suomi
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #44 : 08.07.06 - klo:12.27 »
Meikä lähetti tilauksen vasta nyt. Pistin tulemaan 10 Ubuntua

Melmacian

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 868
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #45 : 14.07.06 - klo:13.45 »
Minä en kyllä tule jakamaan näitä levyjä muuten mihinkään, vaikka aluksi oli tarkoitus. Kolme kertaa olen yrittänyt asentaa Kubuntun tälläiseltä Desktop-levyltä ja joka kerta asennus on päättynyt asennusohjelman kaatumiseen. En ole siis kertaakaan onnistunut asentamaan Kubuntua tuolta Desktop-levyltä. Aina olen joutunut turvautumaan Alternate-levyyn.

Aivan liian aikaisin kyllä ollaan tässä siirrytti tälläiseen "uudenlaiseen" asennusohjelmaan. Ainakin Kubuntun kohdalla.

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #46 : 14.07.06 - klo:17.28 »
Jotenkin se Desktop-cd levy on vain buginen. Foorumillekin on tullut mielestäni enemmän valituksia että asennus ei toimi kuin Breezyn aikaan. Olen itse neuvonut kokeilemaan Alternate-cd:tä jos sillä toimisi asentaminen. Mutta kyllähän sitä Desktop-cd:tä voi jakaa Live-Cd:nä. ;)
alias vililikku

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #47 : 14.07.06 - klo:19.21 »
Minä en kyllä tule jakamaan näitä levyjä muuten mihinkään, vaikka aluksi oli tarkoitus. Kolme kertaa olen yrittänyt asentaa Kubuntun tälläiseltä Desktop-levyltä ja joka kerta asennus on päättynyt asennusohjelman kaatumiseen. En ole siis kertaakaan onnistunut asentamaan Kubuntua tuolta Desktop-levyltä. Aina olen joutunut turvautumaan Alternate-levyyn.

Aivan liian aikaisin kyllä ollaan tässä siirrytti tälläiseen "uudenlaiseen" asennusohjelmaan. Ainakin Kubuntun kohdalla.
Ubuntu meni kerta laakista sisään, ei mitään ongelmia. Mun mielestä erittäin käyttäjäystävällinen ja helppokäyttöinen installeri.

Melmacian

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 868
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #48 : 14.07.06 - klo:19.25 »
Mun mielestä erittäin käyttäjäystävällinen ja helppokäyttöinen installeri.
Siltähän se vaikuttaa, mutta kun ei toimi =(

Saattaahan se olla että Kubuntun versio ei ole niin hyvin testattu kuin Ubuntun. Asennus yritykseni kohdistuivat kannettavaan ja siinä olevaan ulkoiseen usb-kovoon, että ei sekään varmaan se ihan tavallisin asennusalusta ole...

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #49 : 14.07.06 - klo:21.28 »
Minä sain omat levyni tänään. Maanantaina olisi tullut 6 viikkoa tilauksesta.

Linux user # 406601

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #50 : 14.07.06 - klo:23.35 »
Minä en kyllä tule jakamaan näitä levyjä muuten mihinkään, vaikka aluksi oli tarkoitus. Kolme kertaa olen yrittänyt asentaa Kubuntun tälläiseltä Desktop-levyltä ja joka kerta asennus on päättynyt asennusohjelman kaatumiseen. En ole siis kertaakaan onnistunut asentamaan Kubuntua tuolta Desktop-levyltä. Aina olen joutunut turvautumaan Alternate-levyyn.

Aivan liian aikaisin kyllä ollaan tässä siirrytti tälläiseen "uudenlaiseen" asennusohjelmaan. Ainakin Kubuntun kohdalla.
Ubuntu meni kerta laakista sisään, ei mitään ongelmia. Mun mielestä erittäin käyttäjäystävällinen ja helppokäyttöinen installeri.

Jep, sekä ubuntu että xubuntu asentu kivuttomasti desktop-cd:ltä. Myös serveri ja alternative - asennukset toimi täydellisesti.

Zhraelyn

  • Vieras
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #51 : 21.07.06 - klo:13.48 »
Jee tänään tuli! En tiedä mutta: Voinko viedä huoletta kirjastolle noista muutaman? Ja tuolla tavoin levittää Ubuntua? Onko se laillista vai..? Windowsilla jos noin tekisin niin laitonta. :D Muitta eikös Linuxissa tuo ole ihan Ok? Pitää ottaa selvää ja selittää sitten kirjastonhenkilökunnalle. Ajattelin myös tehdä oheen asennusohjeet. (=

Melmacian

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 868
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #52 : 21.07.06 - klo:13.51 »
Jee tänään tuli! En tiedä mutta: Voinko viedä huoletta kirjastolle noista muutaman? Ja tuolla tavoin levittää Ubuntua? Onko se laillista vai..? Windowsilla jos noin tekisin niin laitonta. :D Muitta eikös Linuxissa tuo ole ihan Ok? Pitää ottaa selvää ja selittää sitten kirjastonhenkilökunnalle. Ajattelin myös tehdä oheen asennusohjeet. (=
Totta kai se on laillista! Lueppa mitä siinä levyn kotelossa lukee ;)

Zhraelyn

  • Vieras
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #53 : 21.07.06 - klo:14.22 »
Jee tänään tuli! En tiedä mutta: Voinko viedä huoletta kirjastolle noista muutaman? Ja tuolla tavoin levittää Ubuntua? Onko se laillista vai..? Windowsilla jos noin tekisin niin laitonta. :D Muitta eikös Linuxissa tuo ole ihan Ok? Pitää ottaa selvää ja selittää sitten kirjastonhenkilökunnalle. Ajattelin myös tehdä oheen asennusohjeet. (=
Totta kai se on laillista! Lueppa mitä siinä levyn kotelossa lukee ;)

Jep.. Nyt luin valkoisen laatikon sisässä oli tekstiä. :D Pitääkin käydä kun on aikaa viemässä muutama levy.

Jiku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 248
    • Profiili
SV: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #54 : 21.07.06 - klo:14.50 »
Nopeastihan noi tuli, vajaassa parissa viikossa.

Ja onhan se ihan erilaista antaa tyylikkäässä kuoressa  siistillä painatuksella oleva romppu kaverille,
kuin itse poltettu ja tussilla kirjailtu cd-r :)
Puoliksi suunniteltu on hyvin tehty

peran

  • Vieras
Re: SV: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #55 : 22.07.06 - klo:10.56 »
Ja onhan se ihan erilaista antaa tyylikkäässä kuoressa  siistillä painatuksella oleva romppu kaverille,
kuin itse poltettu ja tussilla kirjailtu cd-r :)

 No, kyllä siitä itsetehdystäkin saa varsin tyylikkään, kun on hommannut CD:n päälle tulostavan tulostimen. Ainoastaan sen vesiliukoisuus erottaa alkuperäisestä. Tosin CD-kansien kanssa oli hivenen enemmän hommaa, kun ei kelvannut täysin Examples-kansiosta löytyvä.  ;)

Tihtinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #56 : 29.07.06 - klo:14.03 »
Omani saapuivat eilen, kaksi arkkia tarroja mukana  :D

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #57 : 01.08.06 - klo:21.48 »
Tilasin 29.6. 5 kpl ubuntua ja 1 kpl kupuntu. Tänään saapuivat! Jaan ylimääräiset ubuntut kavereiden ihmeteltäväksi.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #58 : 03.08.06 - klo:12.29 »
Nyt ilmestyi tännekin 5kpl Ubuntua ja 2kpl Kubuntua. Tilasin ne 4.7 eli toimitusaika oli noin 4vko 2 päivää.
alias vililikku

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Re: Shipit: Kuka eka?
« Vastaus #59 : 03.08.06 - klo:19.15 »
Mulle tuli eilen 3 cd:tä ubuntua (32, 64, mac) ja kaksi kubuntua (32, 64). Ei tarroja mukana :(
Tilattu 7.5. Mikäs siinä on raja että tulee tarroja mukaan?

Saakohan niitä muuten tilata useampia satseja vai tykkääkö ne kyttyrää?
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!