Kirjoittaja Aihe: Wine ja WoW [RATKAISTU]  (Luettu 2111 kertaa)

MajR

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Wine ja WoW [RATKAISTU]
« : 28.12.10 - klo:08.47 »
Hei. Olen jumissa World of Warcraft pelin asennuksen kanssa. Olen lukenut netistä montaa eri ohjetta kuinka tämä tehdään, mutta homma ei lähde pelittään.

Minulla on peli kahdella (alkuperäisellä) DVD levyllä ja olen asentanut eräiden ohjeiden mukaan levyjen tiedostot omaan kansioonsa kovalevylle ja sieltä käsin wine Installer.exe jne. Ohjelma lähteekin asentamaan peliä, mutta n. 98% kohdalla se alkaa kyselemään CD 2:ta vaikka sen ei ilmeisesti pitäisi sitä pyytää. Tähän asennus sitten pysähtyy.

Itse en ole Linuxia kovin paljon käyttänyt, mutta jos täältä joku fiksumpi tähän ratkaisun keksisi/tietäisi.

Kiitos.

« Viimeksi muokattu: 29.12.10 - klo:12.41 kirjoittanut Anony »

MajR

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Wine ja WoW
« Vastaus #1 : 28.12.10 - klo:22.19 »
Olen kokeillut asentaa suoraan myös cd:ltä, mutta wine herjaa silloin Access Denied. Päivitän tässä nyt vielä tuon winen viimeisimpään versioon 1.2 -> 1.3.10 ja kokeilen asennusta uudelleen kunhan kerkiän.


MajR

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Wine ja WoW
« Vastaus #2 : 29.12.10 - klo:12.40 »
Sain pelin toimimaan (hieman tökkii ja äänet kadoksissa mutta se on toinen juttu) kopioimalla läppäriltä (windows) toimivan pelin koko hakemiston suoraan tälle toiselle koneelle (Ubuntu), josta sitten wine Wow.exe ja peli käynnistyi  :)