Kirjoittaja Aihe: Ubuntun uuden version asennus "tyhjään koneeseen" tökkii pahanlaisesti!  (Luettu 9404 kertaa)

Illu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1061
    • Profiili
Päätelmä on väärä, kuten olen jo aiemmin kertonut, mutta eipä tosin ole ensimmäinen kerta, kun tältä yhteisöltä tulee jäitä niskaan.

Piis män.

Oletko siis _asennuksen_ alussa ensin valinnut vaihtoehdon jossa tarkastetaan levyn virheettömyys? Poltto-ohjelmiahan on turha uskoa.
Kerro vielä minkälaiseen rautaan olet asentamassa.

"Ubuntukauppiaathan" eivät varmista raudan sopivuutta, se kuuluu asiakkaille, meille.

Hyvää joulua.

Sid

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 39
  • Voimakasta lähetystyötä Ubuntun hyväksi
    • Profiili
Mulla on tullut joskus vastaan DVD-asemia, joilla ei asennus ole onnistunut. Siitä huolimatta ne ovat asennuksen jälkeen toimineet moitteetta. Siksi ehkä kannattaisi kokeilla tikkuasennustakin.

T:Jallu59

Minä olen kohdannut DDR-muistien alkutaipaleella muistikampoja, jotka tyrivät XP:n asennuksen. Asennusohjelma kyllä väitti cd-levyllä olevia tiedostoja virheellisiksi, vaikka (alkuperäinen) asennusmedia oli todettu virheettömäksi toisissa kokoonpanoissa. Tuokion ja toisenkin pähkäilyn jälkeen laskin muistien kellotaajuutta nimellisestä minimiin ja asennus onnistui keskeytyksittä. Asennuksen jälkeen frekvenssi biosista automaatille ja kaikki toimi. Myöhemmin olen kuullut muualtakin useita vastaavia tarinoita. Tämä siis 266 MHz muistien kanssa.
Lenovo Ideapad 330S aina uusimmalla julkaistulla Ubuntun versiolla.