Se on sitä samaa Microsoftin paskaa mitä aina... Viruses, intruders, spyware, Troijans, Advare, V.I.S.T.A
Tällanen asenne on aina rakentava.
Niinpä. Tuo omakin viestini lienee turhan negatiivinen, mutta tarkoitin lähinnä, että alkuvaikutelma ei ollut mitenkään ihmeellinen. Siihen taas vaikuttaa niin moni asia (oletusteema, valmiiksi asennetut ohjelmat, jne...) ja mitään kunnollista en tuolla ole edes tehnyt, joten parempi kun en pahemmin kommentoi. Asennus ei kuitenkaan kestänyt ihan kohtuuttoman kauaa, vaikka tuo pyöriikin VMwaren kautta muuten hiukan tökkien (VMware-tools ei ole asennettuna, se ilmeisesti hiukan auttaisi, lisäksi muistia tarjoillaan Vistalle vain 512 Mt, mikä on tietty liian vähän).
Edit: toisaalta, Ubuntun päällä Vista ja Xubuntu samaan aikaan, *ubuntuissa Firefox ja Vistassa ie, muistinkulutus 200Mt, kun laitoin Vistan ja Xubuntun kiinni, niin jäi noin 100Mt... mahtaako nyt system monitor näyttää edes oikein? Kaipa kun free näyttää samaa.
Kyllä tuota käyttelee (ja pakkokin on työelämässä), mutten sitä kotiin tule luultavasti koskaan ostamaan kun olen nyt Linuxista ja eritoten Ubuntusta innostunut (siksi olen myös väistämättä puolueellinen ja vähättelen Vistaa). En muuten kokeillut 64-bittistä kun oli pelko, että se toimisi paremmin kuin vastaava Ubuntu, joka ei oikein ainakaan itselläni toiminut. No ei vaiskaan, Ubuntu-kokeilusta jäi hiukan epäilys kokeilla mitään 64-bittistä softaa, mutta kaipa sitä voisi laittaa tuon 64-bit Vistan tulemaan, niin sittenhän sen näkee mitä siellä on saatu aikaan.
Hirveetä kyytiä tulee muuten Comcastin kaapelilla (Philadelphiassa) tuo, noin 800 kt/s. Yleensä ei pääse kuin torrentilla vastaaviin jos edes ihan noinkaan koviin kyyteihin.Edit: kah minua tyhmää, tässähän on nyt 32-bittinen Ubuntu ja 64-bittistä virtuaalikonetta ei siten tueta. No tulihan ladattua...