Kirjoittaja Aihe: MTV3 Katsomo & Silverlight  (Luettu 30488 kertaa)

Jippe

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: MTV3 Katsomo & Silverlight
« Vastaus #20 : 03.12.11 - klo:15.46 »
Viimeksi käytin katsomoa sillon kun asikainen otti pataansa, toimi vlc:llä hyvin. En vain muista enää miten sain sen näkymään. Taitaa olla helpoin maksaa 14,95 elisalle kuukauden mtv3-paketista  ;D

avanti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
Vs: MTV3 Katsomo & Silverlight
« Vastaus #21 : 04.12.11 - klo:01.34 »
Viimeksi käytin katsomoa sillon kun asikainen otti pataansa, toimi vlc:llä hyvin. En vain muista enää miten sain sen näkymään. Taitaa olla helpoin maksaa 14,95 elisalle kuukauden mtv3-paketista  ;D

Launchyllä näkyy toimivan ihan hyvin VLC:llä. - Minä taas F1-fanina  ;D

Jopa DRM-suojatut ohjelmat saa näytille oikein, kun painaa "Seuraava kohde soittolistassa" nappulaa, VLC:ssä alareunassa neljäs nappula vasemmalta.

Sitä olen ihmetellyt, että aikaisemmin kun valitsee Media-valikosta "Avaa suoratoisto verkosta", tai CTRL+N, Katsomon videot toimivat, nyttemmin eivät. Mutta kun käytän Launchyä, videon katsominen VLC:llä onnistuu aivan samalla tavalla. Ihmeellistä on tämä.

ML
Matti Lamminen itäiseltä Vantaalta.
Intel NUC i5 prosessorilla.
Ubuntu 22.04.1 LTS

Agakonna

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: MTV3 Katsomo & Silverlight
« Vastaus #22 : 04.06.12 - klo:14.40 »

jake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1262
    • Profiili
Vs: MTV3 Katsomo & Silverlight
« Vastaus #23 : 05.06.12 - klo:21.34 »
Viimeksi käytin katsomoa sillon kun asikainen otti pataansa, toimi vlc:llä hyvin. En vain muista enää miten sain sen näkymään. Taitaa olla helpoin maksaa 14,95 elisalle kuukauden mtv3-paketista  ;D

Launchyllä näkyy toimivan ihan hyvin VLC:llä. - Minä taas F1-fanina  ;D

Jopa DRM-suojatut ohjelmat saa näytille oikein, kun painaa "Seuraava kohde soittolistassa" nappulaa, VLC:ssä alareunassa neljäs nappula vasemmalta.

Sitä olen ihmetellyt, että aikaisemmin kun valitsee Media-valikosta "Avaa suoratoisto verkosta", tai CTRL+N, Katsomon videot toimivat, nyttemmin eivät. Mutta kun käytän Launchyä, videon katsominen VLC:llä onnistuu aivan samalla tavalla. Ihmeellistä on tämä.

ML


kerroisitko tarkemmin - sillee rautalankamallilla mitä tuo Launchy tekee ja miten sillä saa mtv3 katsomon näkymään? ...jotta kaikkia termejä tuntematonkin jymmärtäisi...
Kaikille avoin standardi antaa mahdollisuuden valita itselle sopivin ohjelmisto käyttöön.
Millään taholla ei ole oikeutta pakottaa muita käyttämään jotain tiettyä sovellusta tietojen vaihdossa.
"Valitsin siis avointa standardia noudattavat sovellukset, esim: OpenOffice, Firefox ja tiett