Moi,
Tästä kyseisestä htpc-kotelosta ja sen kaukosäätimestä löytyy paljon ohjeita, joista useat ovat jo kuitenkin vanhentuneet. Nykyään kaukosäätimen pitäisi toimia ilmeisesti Mythbuntussa suoraan, mutta valitettavasti näin ei ole. Jos joku on saanut mukana tulleen Veris RM200 ohjaimen toimimaan, niin olisin kiitollinen vinkeistä ja avusta. LCD:n olen saanut toimimaan, nyt siis pitäisi tehdä viimeinen silaus, että kotona muutkin osaisivat käyttää
.
$ lsusb
Bus 004 Device 002: ID 15c2:0038 SoundGraph Inc. GD01 MX VFD Display/IR Receiver
myhtbuntu-control-center istä olen koittanut valitsemalla monia eri kaukosäätimiä 'Enable a Remote Control' alta. Ilmeisesti minun ei kuitenkaan tarvitse valita mitään 'Enable an IR Transmitter' alta?
Kaukosäätimestäni toimii hiirinapit, ch-, vol- ja mute-näppäimet, mutta mitkään muut näppäimet eivät. Nämä näppäimet toimivat myös
$ sudo /etc/init.d/lirc stop
komennon jälkeen.
$ irw
$ sudo mode2 /dev/lircd
komennot eivät anna mitään outputtia painellessani kaukosäätimestä mitä tahansa näppäimiä.
Mitä olen unohtanut, tai mitä kannattaisi koittaa? Minulla on myös xbox360-ohjain, jos sitä voi jotenkin koittaa ilman mitään lisäpalikoita.