Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Tuli kerran kokeiltua PCLinuxia mutta jokin päivitys aikaansai sen, ettei työpöydälle ollut enää asiaa. Poistin sitten jakelun kun en ollut siihen muutenkaan tykästynyt. Jotkut ovat kehuneet sitä, mutta minulle tuo ensikokemus oli kielteinen. Tosin niin oli SUSE:nkin kanssa, mutta se saattoi johtua siitä että kokeilin sitä Gnome-versionana enkä tajunnut että jokaista distroa kannattaisi kokeilla sen oletustyöpöytäversiona. Tuskinpa monikaan väittää että Kubuntu on toimivampi kuin Ubuntu?
Tuskinpa monikaan väittää että Kubuntu on toimivampi kuin Ubuntu?
Lainaus käyttäjältä: roikale - 17.03.11 - klo:13.12Tuskinpa monikaan väittää että Kubuntu on toimivampi kuin Ubuntu?Minä väitän.
Lainaus käyttäjältä: roikale - 17.03.11 - klo:13.12Tuli kerran kokeiltua PCLinuxia mutta jokin päivitys aikaansai sen, ettei työpöydälle ollut enää asiaa. Poistin sitten jakelun kun en ollut siihen muutenkaan tykästynyt. Jotkut ovat kehuneet sitä, mutta minulle tuo ensikokemus oli kielteinen. Tosin niin oli SUSE:nkin kanssa, mutta se saattoi johtua siitä että kokeilin sitä Gnome-versionana enkä tajunnut että jokaista distroa kannattaisi kokeilla sen oletustyöpöytäversiona. Tuskinpa monikaan väittää että Kubuntu on toimivampi kuin Ubuntu?Teitkö päivityksen komentoriviltä vai Synapticilla? Joskus oli ongelmia tuon komentorivin kanssa, päivitys päätyi aina mustaan ruutuun...Ehkei se sitten ollut sinun jakelu kuten ei SUSEkaan. Silloin on parempi pysyä siinä mitä olet tottunut käyttämään...
Lainaus käyttäjältä: vartsu - 17.03.11 - klo:14.07Lainaus käyttäjältä: roikale - 17.03.11 - klo:13.12Tuli kerran kokeiltua PCLinuxia mutta jokin päivitys aikaansai sen, ettei työpöydälle ollut enää asiaa. Poistin sitten jakelun kun en ollut siihen muutenkaan tykästynyt. Jotkut ovat kehuneet sitä, mutta minulle tuo ensikokemus oli kielteinen. Tosin niin oli SUSE:nkin kanssa, mutta se saattoi johtua siitä että kokeilin sitä Gnome-versionana enkä tajunnut että jokaista distroa kannattaisi kokeilla sen oletustyöpöytäversiona. Tuskinpa monikaan väittää että Kubuntu on toimivampi kuin Ubuntu?Teitkö päivityksen komentoriviltä vai Synapticilla? Joskus oli ongelmia tuon komentorivin kanssa, päivitys päätyi aina mustaan ruutuun...Ehkei se sitten ollut sinun jakelu kuten ei SUSEkaan. Silloin on parempi pysyä siinä mitä olet tottunut käyttämään...Kyllä se oli juuri päätteeltä ajettu komento. Sen jälkeen tuli ilmoitus, että pitäisi loggautua ulos työpöydällä. No tein työtä käskettyä. Ja kun yritin taas loggautua työpöydälle ei tapahtunut mitään. Boottasin koneen PCLosiin ja sain tulokseksi vain mustan ruudun...
mikä mahtaa olla PCLOSin nykyinen tilanne suhteessa 2007 -versioon joka oli vakain Linux -distro mitä olen käyttänyt? Edellinen kokeilu viime keväänä oli pettymys jonka jälkeen en ole kokeillut, onko tapahtunut muutosta parempaan?
Aika nopeasti saitkin sen kuntoon. Kun tunti - kaksi sitten vilkaisin oli vielä ihan sekaisin.Tämänkin foorumin toiminta voisi tarvita hieman konsultointia?