En osaa auttaa pupesoftin kanssa, mutta tässä lyhyesti miten minun firmassa hoidetaan vastaavia asioita. Pupesoftia mietin aikoinaan itsekkin, mutta kyseinen järjestelmä on vähän turhan täynnä ominaisuuksia pienelle firmalle. Ehkä saat seuraavista jotain vinkkejä:
Sähköposti, CRM ja ajanhallinta: Thunderbird Lightnin laajennuksella. Kalenteri, yhteystiedot ja mailit synkronoitu Gmail tilille. Gmail hakee mailit firman "oikealta" s-posti tilitä. Näin jokaisella käyttäjällä samat ajantasalla olevat tiedot omassa Thunderbirdissä.
Laskutus:Verkkolaskut, erittäin näppärä ja ilmainen laskutus ja laskunhallinta järjestelmä.
Intranet:Google dokumentit. Ei varsinainen intranet, mutta riittää muutamalle käyttäjälle. Google dokumenteissa kaikki firman tarpeelliset paperit säilössä. Tätä kautta kaikki käyttäjät pääsevät niihin käsiksi mistä tahansa. Tänne voi myös jättää viestejä toisille ja tehdä vaikka mitä kivaa.
Kirjanpito:Meidän firmassa ulkoistettu, mutta jos hoitaisin itse kokeilisin varmasti
Tilitin ohjelmaa. Törmäsin kyseiseen ohjelmaan itseasiassa tänään eräässä toisessa ketjussa.