Kone liitettynä tykkiin, jonka resoluutio oli pienempi kuin normaalikäytössä olevassa monitorissani. Kun tykissä kiinni ollut kone piti sammuttaa, olikin sammutusvaihtoehdoissa oleva sammuta-painike jäänyt kuva-alan ulkopuolelle (johtuen tykin pienemmästä resosta). Onko tuota mahdollista säätää niin että kaikki näkyisi?