Kirjoittaja Aihe: Youtubesta ja spotifystä toimii jompikumpi bootin jälkeen. Ubuntu 10.04  (Luettu 1424 kertaa)

wertymarko

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Mistä mahtaa kiikastaa, kun joutuu harkitsemaan tarkkaan kumpaa käyttää, spotifyä vai youtubea  ;D Eli vain toinen näistä pelittää. Kun laittaa spotifyn päälle bootin jälkeen, niin youtubessa ei ole ääniä. Video kyllä kuitenkin pyörii ja näkyy. Ja sitten taas sama toisinpäin. Youtube päälle bootin jälkeen, niin spotify sanoo että äänikortin kanssa on jokin ongelma. Ei auta säätö winen asetuksista oss:n ja alsan välillä. En löytänyt muualta juttua vastaavaasta ongelmasta. 

wertymarko

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vastaampahan tähän itse. Eli ratkaisu löytyi ja ei ollut loppujenlopuksi sen kummallisempi juttu kuin päivittää Wine 1.3.2 versioon ja naputtelin kaikki EsounD, Nas driver, JACK driver, Oss ja Alsa päälle. Mahdollisesti noista on ylimääräsiä, mutta alkoi toimimaan vasta kun olin klikkaillut kaikki päälle ja en uskalla koskea enää :D

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Eli ratkaisu löytyi ja ei ollut loppujenlopuksi sen kummallisempi juttu kuin päivittää Wine 1.3.2 versioon ja naputtelin kaikki EsounD, Nas driver, JACK driver, Oss ja Alsa päälle. Mahdollisesti noista on ylimääräsiä, mutta alkoi toimimaan vasta kun olin klikkaillut kaikki päälle ja en uskalla koskea enää :D

Alsalla pitäisi toimia.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate